Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V40 - Black Edition

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volvo V40 - Black Edition

Momenteel loopt er een actie bij Volvo.

Volvo V40 Black Edition voor nog geen 20.000 eurotjes..
    En zoals ik kan zien geen verdoken recyclagepremies of overnamekortingen gecompenseerd.

Dit lijkt me toch wel een koopje, of niet?
    Ik veronderstel dat er een nieuw model uitkomt en het oude nu nog 'gedumpt' wordt?

greetings

T2 Base. Vooral die "Base". Dat is lager dan Kinetic. Neem genoegen met gewoon tellerwerk, een plastieken stuur, etc. Er zit daar echt niets, maar dan ook niets op. Dat pack die erbij zit is wel leuk erbij, maar ze hopen vooral dat je opties begint aan te vinken.

Nieuw model komt pas in 2018 / 2019.

Als je interesse hebt kun je wel eens in de showroom gaan luisteren.

Comment

mooi aanbod.....geldig tot 30/04/2016

Comment

Die Kinetic vind je voor minder dan 18.000 euro in Duitsland, rekeninghoudende met het BTW-verschil.
        Volvo V40 Gebrauchtwagen gesucht? Hier finden Sie aktuelle Volvo V40 Angebote bei AutoScout24, dem europaweit größten Online-Automarkt.

Maar vind dit wel een mooie sportieve wagen.
        Zou er op die Base airco zijn? Staat niet bij standaarduitrusting... Maar dat zal toch wel?
        Ik hoop ook dat die Black metaalkleur is, anders gaat het inderdaad duur worden...

Het is dat mijn wagen voorlopig nog goed dienst doet, ben toch al wat aan het kijken moest hij het begeven

Comment

Er staat toch bij incl Sensus pack en lederen stuurwiel? Vrij goed uitgerust denk ik voor die prijs.

Black Solid = geen metallic; gewoon mooi "blinkend" zwart

Comment

Working...
          X