Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 450SEL 6.9 (7.1 JE PISTONS)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes 450SEL 6.9 (7.1 JE PISTONS)

Beste forumleden,

Ik heb een nieuwe oldtimer op het oog maar zat toch met een belangrijke vraag.

Het gaat om een Mercedes 450SEL de 6.9 versie. Deze werd omgebouwd naar een 7.1. Op de motor staat langs de linkerzijde 6.9 vermeld, maar langs de rechterzijde staat 7.1 Litres/420 JE PISTONS.

Kan iemand van jullie mij wat meer info verschaffen over deze motor? Ik vind hier namelijk vrijwel niets over terug.

Alvast bedankt!

En wat voor info wensje te weten?

Comment

Goh, wat algemene zaken.. Betrouwbaarheid, maakt dit de wagen meer waard of net minder?

Comment

Geen enkel wagen van dat leeftijd is betrouwbaar tenzij alles vervangen is wat kapot kan gaan . Dat zijn éérder hobbywagens . Het goede bij een mercedes is dat je de onderdelen nieuw kunt krijgen maar wel aan goud prijzen. En vergeet niet dat een oude v8 mercedes zuipt als een varken.

Comment

Daar ben ik mij van bewust, het is niet de eerste mercedes v8 die ik aankoop.. en inderdaad er is altijd wel iets dat kapot gaat ook . Het is mij meer te doen om deze specifieke 7.1 motor, omdat ik hier geen info over kan vinden . Toch bedankt voor de tip!

Comment

Je hebt alleszins 1 der dikste productiemoteurs hehe

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Working...
            X