Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
audi 80 1.8s - rode keuringskaart; doen of niet doen?
Ik zou eerder voor de 90/Coupé gaan eerlijk gezegd, die gaan nog een zekere waarde houden. Een gewone 80, hoe leuk en nostalgisch een B3/B4 voor mij ook zijn, helaas niet...
Zelfs voor een propere zal je moeilijk iemand vinden die er 1000€+ voor geeft. Best iets meer investeren om een 90 ofzo te kopen, in orde te zetten, rijden en als je hem verkoopt er nog iets voor terug te krijgen.
Die Coupé 2.0E staat er wel al een tijdje op, evenals een 80 B4 2.8V6 in Bornem. Zeer mooie wagens, de 2.8 heeft maar 95k gebold, maar 4995€ is teveel, dat krijg je nooit meer van een 80.
Ik zie ze meestal rond de 1000€ weggaan, soms zelfs nog een pak minder. Stevige en betrouwbare wagens naar mijn ervaring, maar helaas weinig waarde in de normalere versies...
die 1ste 90 vind ik zeker interessant maar vraag me af of mijn verzekeringsmaatschappij 136 PK niet net iets te veel zal vinden
ik kreeg hier toch vaak het advies om onder de 100 pk te blijven
Ook ben ik niet geïnteresseerd in welke waarde de auto over x aantal jaar zal hebben, ben niet van plan om hem door te verkopen, wil hem gewoon zo lang mogelijk benutten om rijervaring (jaren) op te bouwen.
Wanneer hij echt niet meer door de gewone keuring geraakt (hopelijk na 3-5 jaar) wil ik hem als oldtimer inschrijven en investeren in een duurdere auto voor dagelijks gebruik. Na die jaren zal ik tenminste wat meer pk's kunnen verzekeren hoop ik.
Aankoop verricht! Ben de trotse eigenaar van een audi 80 1.8S 1990
1 Vraagje, ik ben een heel grote fan van het klassiek model dus de spoiler zou ik er graag afhalen, wat is de beste manier om dit te doen? En moet ik iets opvullen, of hoe gaat het in zijn werking?
had de eigenaar al gebeld, kende naar mijn mening te weinig over zijn eigen auto, wist niet eens of het stuurbekrachtiging had of niet, was enkel gekeurd als oldtimer in het jaar dat hij er mee reed & is nu ongekeurd. Ik moet het eigelijk als daily hebben, dusja
Ik heb in principe hetzelfde betaald (1450 euro) voor de auto inclusief groot onderhoud + nieuwe distributieriem + mankementen vorige keuring opgelost + garantie op keuring + levering aan mijn huis.
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Heb je die zilveren gekozen boven diegene die platten tuub gevonden heeft
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment