Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe auto betalen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
    De koper van mijn wagen heeft ook via spoedoverschrijving de wagen betaald, was ook via internetbankieren. Zijn bank vroeg daar wel een extra kost voor. En effectief, dag erachter stond het geld al op mijn rekening (betaling tussen twee verschillende banken)
    Ja dacht dat het ergens rond de €8 was voor zo'n spoedoverschrijving.

Comment

Ik betaal altijd met een gekruiste bankcheque, extra veilig voor elke partij.
      Nooit problemen mee gehad.

Comment

Mijne tweedehands gekocht bij een dealer en met overschrijving betaalt, ze gingen er ook pas mee naar de keuring wanneer ze de overschrijving hadden ontvangen.
        2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Ok, en wat dan als de keuring nog opmerkingen heeft.

Hoe dan nog onderhandelen met garage als je auto al volledig betaald hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten

Alle voorwaarden bij voorbaat duidelijk onderhandelen, en op papier zetten. Bij bvb PS heb je al een pak voorwaarden waar de wagen sowieso moet aan voldoen
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten

Dan werden die opmerkingen in orde gemaakt door de garage. Of dacht je dat ik een auto koop zonder een deftig contract?
              2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                Dan werden die opmerkingen in orde gemaakt door de garage. Of dacht je dat ik een auto koop zonder een deftig contract?
                Over alles wat in een contract staat, kan je discussiëren.

Als uit die keuring een extra kost komt die naar de garage wat teveel is, dan begint het..

Comment

Working...
                X