analoge tellers blijven da shit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 330i (of 340i ) , Audi A4 2.0 TFSI Quattro of Mercedes C300aan
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenAlsof een lapje leder over het dashboard zo veel verschil maakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenNu ik met een macan rijd heb ik t mij nog geen seconde beklaagd dat ik de 330d heb moeten afstaan.. Behalve in VAA.
Nog een ergernis : Het interieur van een 3 is echt dat van een speelgoed auto als je vergelijkt met een 5/a6/XF.
Zal wel beter zijn met volleder, maar bv. in die klasse nog een klassieke handrem?
Ken je de Nieuw-Zeelander Nick Murray, dat is een kiwi.
Bekend geworden met de pech die hij had met z'n Porsche 991.1. Maar hij rijdt nu een M4 en je hoort hem echt niet klagen over de afwerking van de wagen.
En je snapt toch waarom een klassieke handrem nuttiger is dan een elektronische voor de gemiddelde autoliefhebber, niet?
Comment
-
https://www.youtube.com/watch?v=zsp1i73z4Po Hier een LIJST met de issues met zijn Porsche 991. Vooral dat fluitend geluid via de passagierskant op 1:38 moet je checken (naast ALLE andere problemen zoals verwarming die uitviel, auto die niet startte).
op 4:55 begint hij over rammeltjes uit dashboard en deuren etc etc
Moet nu zeggen dat mijn F30 duidelijk beter afgewerkt is..........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichtenhttps://www.youtube.com/watch?v=zsp1i73z4Po Hier een LIJST met de issues met zijn Porsche 991. Vooral dat fluitend geluid via de passagierskant op 1:38 moet je checken (naast ALLE andere problemen zoals verwarming die uitviel, auto die niet startte). op 4:55 begint hij over rammeltjes uit dashboard en deuren etc etc
Nee, dat soort problemen zijn ook wel uitzonderlijk denk ik, te hopen dat hij met de 991.2 meer geluk heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenNu ik die video terugzie valt mij op hoe depressed hij toen was ivm nu. De BMW is precies plezanter.
Nee, dat soort problemen zijn ook wel uitzonderlijk denk ik, te hopen dat hij met de 991.2 meer geluk heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDe vanafprijs voor een F30 330d sportautomaat is 47.675.
Een F10 530d sportautomaat heeft als vanafprijs 56.300 euro.
Je kan natuurlijk een 330d zo hard aankleden dat je een 530d met minder opties benadert.
Wij kopen onze auto altijd zo goed als full option en dat kwam op 65k voor een 330d touring. Voor die 2000 euro verschil heb je met de 5 een totaal andere wagen e.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk BerichtenKlopt, maar ze deden op dat moment een actie dat je het exclusief plus pakket kreeg voor de prijs van het exclusief pakket, vandaar het kleine prijsverschil.
Wij kopen onze auto altijd zo goed als full option en dat kwam op 65k voor een 330d touring. Voor die 2000 euro verschil heb je met de 5 een totaal andere wagen e.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenAppelen en peren!
Ken je de Nieuw-Zeelander Nick Murray, dat is een kiwi.
Bekend geworden met de pech die hij had met z'n Porsche 991.1. Maar hij rijdt nu een M4 en je hoort hem echt niet klagen over de afwerking van de wagen.
En je snapt toch waarom een klassieke handrem nuttiger is dan een elektronische voor de gemiddelde autoliefhebber, niet?
Elektronische handrem voor kan gebruiken.. Please raise your handprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
BMW 330i (of 340i ) , Audi A4 2.0 TFSI Quattro of Mercedes C300aan
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenEigenlijk wel hoor, ik denk niet dat er nog een andere optie is die het interieur meer transformeert dan dat? Ook de bovenkanten van de deuren zijn dan mee bekleed. Neem nog een upgrade van 't stuurwiel, het type leder, inlegplaatjes, deurdrempels, sportstoelen, voetsteun, pedalen, dakbekleding, ... dan is er niet veel meer standaard, op de bedieningsknoppen na.
Mijn insziens is een bmw nog altijd iets bovengemiddeld afgewerkt qua materialen maar staat deze niet gelijk met de andere twee. Zelfs een passat is stukken beter afgewerkt.
Op zich vind ik dat ook niet belangrijkste, een XE staat ook net niet op dat niveau maar zou hem resoluut boven al die duitsers kiezen, een Lexus IS eveneens.
Het is wel zo dat ik de lay out van het interieur gewoon bagger vind in de BMW, ik zie het niet graag maar ook dat is smaak.
Ieder zen ding, als TS zou ik ook stapje terug qua segment overwegen als je de plaats niet nodig hebt. Met een boot rijden is comfortabel maar om enkel de bestuurder te plezieren... Het is maar wat je wil zeker.
Oja ik zou voor de Audi gaan tussen deze 3.Last edited by SteakFriet; 15/05/2016, 10:43.
Comment
-
Ben gisteren eens gaan kijken naar de F-Pace en is werkelijk een prachtige wagen.
Binnen vind ik wat minder met veel plastics.
Wel nog geen testrit mee gedaan maar ik neem hem toch mee in mijn lijstje. Ik had anders wel mijn zinnen gezet op een meer krachtige benzinemotor en die is in de F-Pace boven mijn budget.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenOndetussen ben je dan wel een klein fortuin kwijt voor je 3 reeks natuurlijk terwijl het een 3 reeks blijft. Het is wel zo dat dit een heel ander beeld in de wagen geeft maar dan wordt die D segmenter wel heel duur. Dan heb ik het ook over aankleden gewone motorisaties, bij een M ligt dit anders (of die dan 80 of 90 kost so be it je hebt iets speciaals).
Mijn insziens is een bmw nog altijd iets bovengemiddeld afgewerkt qua materialen maar staat deze niet gelijk met de andere twee. Zelfs een passat is stukken beter afgewerkt.
M'n buur heeft de nieuwe passat. "Stukken beter" afgewerkt? Ik vind van niet. Voor de rest ook pokkesaai, FWD en gewoon een dure en kleinere superb. Die passat met opties is belachelijk duur. Het blijft maar een VW, nietwaar?
Van een basis audi interieur zonder de minste optie word ik ook niet blij. Dat is met alles zo.
Bmw blinkt nog altijd uit in andere zaken, of gaat een passat ook "stukken beter" rijden?
Comment
-
BMW 330i (of 340i ) , Audi A4 2.0 TFSI Quattro of Mercedes C300aan
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
Van een basis audi interieur zonder de minste optie word ik ook niet blij. Dat is met alles zo.
Bmw blinkt nog altijd uit in andere zaken, of gaat een passat ook "stukken beter" rijden?
Het ging over materialen, degelijkheid e.d. Daar vind ik bmw niet goed in scoren tov directe concurrenten. Ook staat gewoon de indeling van het interieur me totaal niet aan.
Voor mij is dat niet superbelangrijk want een XE is ook niet de maatstaf. Ik kijk eerst naar de looks van een wagen, dan prestaties e.d. en vervolgens ga ik aan de plastiekjes voelen.
Als materiaalkeuze echter belangrijk is moet je gewoon een audi of merc kiezen. Van een standaardinterieur bij een Audi niet blij worden... Tja het is alleszins al beter dan het standaardinterieur van een bmw over het algemeen al moet je ze beide aankleden meestal.
Over Initiale en Renault, idd klopt blijft een Renault. Enkel kost de opties bij zulke merken meestal stuk minder.Last edited by SteakFriet; 15/05/2016, 14:34.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenNee hoor hier heb je gelijk in. Ik zeg dan ook altijd dat bmw in andere zaken sterk is. Qua prestaties (vermogen-verbruik) bv zijn ze moeilijk te evenaren en een bmw rijdt gewoon goed, beter dan meeste concurrenten. Dit ontkracht ik ook nergens. De vraag is of dat genoeg is om het merk aan te schaffen. Wel voor de ene wel en de andere niet, ik bekijk het totaalpakket en dan zou ik bv eerder voor een Jag XE kiezen ipv een 3. Wil niet zeggen dat jij geen redenen hebt om voor de bmw te gaan he.
Het ging over materialen, degelijkheid e.d. Daar vind ik bmw niet goed in scoren tov directe concurrenten. Ook staat gewoon de indeling van het interieur me totaal niet aan.
Voor mij is dat niet superbelangrijk want een XE is ook niet de maatstaf. Ik kijk eerst naar de looks van een wagen, dan prestaties e.d. en vervolgens ga ik aan de plastiekjes voelen.
Als materiaalkeuze echter belangrijk is moet je gewoon een audi of merc kiezen.
Over Initiale en Renault, idd klopt blijft een Renault. Enkel kost de opties bij zulke merken meestal stuk minder.
Lexus vind ik ook de moeite, alleen krijg ik buikkrampen van die verschrikkelijke CVT. Anders zou ik dat nog overwegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenNee hoor hier heb je gelijk in. Ik zeg dan ook altijd dat bmw in andere zaken sterk is. Qua prestaties (vermogen-verbruik) bv zijn ze moeilijk te evenaren en een bmw rijdt gewoon goed, beter dan meeste concurrenten. Dit ontkracht ik ook nergens. De vraag is of dat genoeg is om het merk aan te schaffen. Wel voor de ene wel en de andere niet, ik bekijk het totaalpakket en dan zou ik bv eerder voor een Jag XE kiezen ipv een 3. Wil niet zeggen dat jij geen redenen hebt om voor de bmw te gaan he.
Het ging over materialen, degelijkheid e.d. Daar vind ik bmw niet goed in scoren tov directe concurrenten. Ook staat gewoon de indeling van het interieur me totaal niet aan.
Voor mij is dat niet superbelangrijk want een XE is ook niet de maatstaf. Ik kijk eerst naar de looks van een wagen, dan prestaties e.d. en vervolgens ga ik aan de plastiekjes voelen.
Als materiaalkeuze echter belangrijk is moet je gewoon een audi of merc kiezen. Van een standaardinterieur bij een Audi niet blij worden... Tja het is alleszins al beter dan het standaardinterieur van een bmw over het algemeen al moet je ze beide aankleden meestal.
Over Initiale en Renault, idd klopt blijft een Renault. Enkel kost de opties bij zulke merken meestal stuk minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenIk voel echt niet aan een auto...“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
De Jaguar XE kan ik ook nog toevoegen aan mijn lijstje. Gisteren één zien rijden en ziet er toch wel goed uit. Maar welke motorisatie ?
De XE S lijkt me ook wel leuk maar ik moet zeker een trekhaak hebben en deze is niet te configureren op de XE S.
Iemand al mee testgereden ?
Comment
-
BMW 330i (of 340i ) , Audi A4 2.0 TFSI Quattro of Mercedes C300aan
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenDe Jaguar XE kan ik ook nog toevoegen aan mijn lijstje. Gisteren één zien rijden en ziet er toch wel goed uit. Maar welke motorisatie ?
De XE S lijkt me ook wel leuk maar ik moet zeker een trekhaak hebben en deze is niet te configureren op de XE S.
Iemand al mee testgereden ?
Inderdaad geen mogelijkheid voor een trekhaak op een -S
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenWel mooi zo die zwarte met Black Pack...That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
Comment