Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 330i (of 340i ) , Audi A4 2.0 TFSI Quattro of Mercedes C300aan
een zwarte wagen is oh-zo-mooi, maar ik koop het nooit meer
Liever in Storm Grey met dezelfde velgen:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Vind ik ook prachtig , rood trouwens ook.
Maar welke motor ?
Ik denk dat BMW nog altijd de betere motor heeft.
Ik neig enkel naar de A4 of de XE omdat dit nieuwe modellen zijn. Ik vrees dat ik spijt ga krijgen als de nieuwe 3 er over 1,5 jaar komt.
Daarentegen heb ik nog nooit zo een prachtige wagen gehad als mijn huidige 520D.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar welke motor ?
Ik denk dat BMW nog altijd de betere motor heeft.
Ik neig enkel naar de A4 of de XE omdat dit nieuwe modellen zijn. Ik vrees dat ik spijt ga krijgen als de nieuwe 3 er over 1,5 jaar komt.
Daarentegen heb ik nog nooit zo een prachtige wagen gehad als mijn huidige 520D.
Verstuurd vanaf mijn XT1562 met Tapatalk
430/440 Gran Coupé?
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
Hmm, ik heb ze beiden getest en vond de 4GC door het feit dat die wat breder is net extra ruimte voor de chauffeur. Mijn madam vertelde hetzelfde als passagier. Wij hebben natuurlijk wel de achterbank niet nodig voor kinderen of zo...
En minder goed rijden? Hoezo??
Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Hmm, ik heb ze beiden getest en vond de 4GC door het feit dat die wat breder is net extra ruimte voor de chauffeur. Mijn madam vertelde hetzelfde als passagier. Wij hebben natuurlijk wel de achterbank niet nodig voor kinderen of zo...
Is die extra breedte spoorbreedte of vertaalt zich dat ook in een groter interieur? Toen ik een testrit deed met een 435i GC merkte ik toch niet dat die meer ruimte gaf aan de chauffeur.
Ja , ik heb al vergelijktesten gezien van de 3 , 3gt en de 4 en de 3 kwam er als beste uit.
Is die extra breedte spoorbreedte of vertaalt zich dat ook in een groter interieur? Toen ik een testrit deed met een 435i GC merkte ik toch niet dat die meer ruimte gaf aan de chauffeur.
Tja, ik merkte dat precies toch binnen.
Ik ga niet beweren dat hij meer volume heeft maar ik kreeg toch meer breedtegevoel dan in de 3.
Als je persé een trekhaak wenst valt een XE al af, dus die mag je al schrappen.
Ik ga je geen aanbevelingen doen als het geen XE kan/mag zijn want ben te veel bevooroordeeld voor twee van de drie andere merken.
Succes man!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ik snap dat niet mensen die op zo'n wagens per se een trekhaak willen
is toch handig voor een fietsenrek of occasioneel een remorque te trekken. Maar dan wel een afneembare nemen. Er zijn er die een vaste nemen, dat is pas zonde.
Comment