Ik heb misschien iets gemist, maar is de C300 geen 4 cilinder hybride terwijl de 340i een zes in lijn turbo is? Nogal een groot verschil.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 330i (of 340i ) , Audi A4 2.0 TFSI Quattro of Mercedes C300aan
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenIk heb misschien iets gemist, maar is de C300 geen 4 cilinder hybride terwijl de 340i een zes in lijn turbo is? Nogal een groot verschil.
Verstuurd vanaf mijn XT1562 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenWel mooi zo die zwarte met Black Pack...Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichteneen zwarte wagen is oh-zo-mooi, maar ik koop het nooit meer
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenLiever in Storm Grey met dezelfde velgen:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Sent from my iPhone using TapatalkThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenDat blauw van jaguar vind ik ook hemels knap!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Maar welke motor ?
Ik denk dat BMW nog altijd de betere motor heeft.
Ik neig enkel naar de A4 of de XE omdat dit nieuwe modellen zijn. Ik vrees dat ik spijt ga krijgen als de nieuwe 3 er over 1,5 jaar komt.
Daarentegen heb ik nog nooit zo een prachtige wagen gehad als mijn huidige 520D.
Verstuurd vanaf mijn XT1562 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenDat blauw van jaguar vind ik ook hemels knap!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichteneen zwarte wagen is oh-zo-mooi, maar ik koop het nooit meerprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenMaar welke motor ?
Ik denk dat BMW nog altijd de betere motor heeft.
Ik neig enkel naar de A4 of de XE omdat dit nieuwe modellen zijn. Ik vrees dat ik spijt ga krijgen als de nieuwe 3 er over 1,5 jaar komt.
Daarentegen heb ik nog nooit zo een prachtige wagen gehad als mijn huidige 520D.
Verstuurd vanaf mijn XT1562 met TapatalkOorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten430/440 Gran Coupé?
Comment
-
Hmm, ik heb ze beiden getest en vond de 4GC door het feit dat die wat breder is net extra ruimte voor de chauffeur. Mijn madam vertelde hetzelfde als passagier. Wij hebben natuurlijk wel de achterbank niet nodig voor kinderen of zo...
En minder goed rijden? Hoezo??Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenHmm, ik heb ze beiden getest en vond de 4GC door het feit dat die wat breder is net extra ruimte voor de chauffeur. Mijn madam vertelde hetzelfde als passagier. Wij hebben natuurlijk wel de achterbank niet nodig voor kinderen of zo...
En minder goed rijden? Hoezo??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenHmm, ik heb ze beiden getest en vond de 4GC door het feit dat die wat breder is net extra ruimte voor de chauffeur. Mijn madam vertelde hetzelfde als passagier. Wij hebben natuurlijk wel de achterbank niet nodig voor kinderen of zo...
En minder goed rijden? Hoezo??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIs die extra breedte spoorbreedte of vertaalt zich dat ook in een groter interieur? Toen ik een testrit deed met een 435i GC merkte ik toch niet dat die meer ruimte gaf aan de chauffeur.
Ik ga niet beweren dat hij meer volume heeft maar ik kreeg toch meer breedtegevoel dan in de 3.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Als je persé een trekhaak wenst valt een XE al af, dus die mag je al schrappen.
Ik ga je geen aanbevelingen doen als het geen XE kan/mag zijn want ben te veel bevooroordeeld voor twee van de drie andere merken.
Succes man!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichtenik snap dat niet mensen die op zo'n wagens per se een trekhaak willen
Comment
-
Het kan blijkbaar wel. Achterbumper moet er wel eerst voor af.
En nog...:
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichtenik snap dat niet mensen die op zo'n wagens per se een trekhaak willen
Comment
Comment