Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 330i (of 340i ) , Audi A4 2.0 TFSI Quattro of Mercedes C300aan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
    ik snap dat niet mensen die op zo'n wagens per se een trekhaak willen
    Nen trekhaak is zooo handig!
    Voor fietsen, voor ne remork...
    Wat maakt dat nu uit of welke wagen dat is?
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• OK op een break of SUV, maar op een (luxe)sedan vind ik dat toch ook minder passen.
      Als het écht moet een inklapbare maar ja, elk zijn goesting natuurlijk
      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Iemand moet toch geen Break of SUV kopen voor die 15 keer per jaar dat em nen trekhaak nodig heeft zeker?
        Ik kies ook altijd voor ene inklapbare (vroeger afneembare) hoor.
        Mijn schoonbroer vroeger ook maar nu bewust niet meer.
        Hij heeft liever dat anderen bij 't parkeren tegen zijn trekhaak zitten ipv tegen zijn bumper.
        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Tja dat zeg ik ook niet.
          Ik heb ook een sedan en de 3 keren op een jaar dat ik iets moet vervoeren doe ik wel een beroep op buurman/familielid/kennis.
          Maar goed, elk zijn zin natuurlijk.
          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
            Het kan blijkbaar wel. Achterbumper moet er wel eerst voor af.

Wat een droom! Die automatische lampentest functie. Nu is het altijd met mijn sleutels de follow me home verlichting aansteken en met vergrendelen/ontgrendelen de richtingaanwijzers testen, maar de remlichten gaan niet. Bij de ene kan ik met het contact aan te doen de remmen testen (maar dan moet je al met twee zijn), maar de andere moet zelfs de motor draaien vooraleer hij zijn remlichten wil aansteken.

Comment

• ik steek gewoon de stekker in en op de dash komt welk lampje er stuk is , bij nieuw caravanneke gisteren was een lampje stuk van de nummerplaat-verlichting vlg dash en het was zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                Tja dat zeg ik ook niet.
                Ik heb ook een sedan en de 3 keren op een jaar dat ik iets moet vervoeren doe ik wel een beroep op buurman/familielid/kennis.
                Maar goed, elk zijn zin natuurlijk.
                Gelukkig denkt niet iedereen in je familie zo :cool: Dan was er niks te lenen..

Ik heb dan wel niet zo een luxe auto als in dit topic, maar zonder trekhaak kreeg ik m'n bootje niet aan het water.. Om speciaal voor die paar keer per jaar een jeep te kopen is er over, en met iemand anders zijn auto op vakantie gaan die wel een haak heeft, is er nog verder over.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

• Ik heb mijn lijstje ingekort. Het zal de 330i worden of de Jaguar XE 2.5t. Mijn verstand zegt de 330i maar ik vind de Jaguar echt een prachtige wagen. Alleen de betrouwbaarheid van de XE ??

Comment

• Bestaat er een xe 2.5t ?

Comment

• 'k Zou me geen zorgen maken... 'k denk dat Jaguar, Land Rover reuzensprongen gemaakt hebben op dat vlak, op vele vlakken eigenlijk. Dus als het dan toch geen zes-in-lijn wordt, zou ik sowieso voor de Jag opteren. (Enkel die 40i kan mij overtuigen om voor de 3-serie te gaan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                        Bestaat er een xe 2.5t ?
                        De 2 liter 240 pk noemt men 2.5t

Comment

• Nog ene bijgevoegd bij men lijst.Een Jaguar F-Pace 2.0d.
                          Is dan wel terug een diesel.
                          Binnenkort ga ik wel wat testrijden.

Comment

• Het zal toch terug een BMW worden. Gisteren naar BMW geweest en het zal een 430i GC of 440i GC worden. Of misschien toch een 330i/340i Touring.
                            Begin september een weekendje testrijden met een 330i. Nadien nog een test met een 430i .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                              Het zal toch terug een BMW worden. Gisteren naar BMW geweest en het zal een 430i GC of 440i GC worden. Of misschien toch een 330i/340i Touring.
                              Begin september een weekendje testrijden met een 330i. Nadien nog een test met een 430i .

Hier 335iX Touring en blij dat ik em mag teruggeven deze maand,zo een slechte auto heb ik nog nooit gehad.
                              Het gepolter is echt wel een probleem bij deze serie,zou van de variabele sportlenkung komen..
                              http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

• Variabel stuur is de allerlaatste optie die ik zou aanvinken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  Variabel stuur is de allerlaatste optie die ik zou aanvinken.
                                  Ik had "maar" servotronic en ook holterpolter dus,safe ben je nooit..
                                  Motor talk en mein Dreier poltert,dan ben je even zoet.
                                  http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                                    Het zal toch terug een BMW worden. Gisteren naar BMW geweest en het zal een 430i GC of 440i GC worden. Of misschien toch een 330i/340i Touring.
                                    Dat is toch een no-brainer als je een 4GC met een 3 Touring vergelijkt? Zeker als je iets sportiever wil

Comment

• Ik heb beslist , het wordt de BMW 430i GC met M pakket , alcantara zetels en 441 velgen . Ik ga er wel een dubbele uitlaat laten ondersteken ( van de 440i )
                                      Ik ben nog aan't twijfelen geweest om niet voor de 440i te gaan maar dan kan ik bijna geen opties nemen om binnen mijn budget te blijven.

Maar nu nog de kleur , twijfel tussen Alpine Wit of de Individual kleur Champagnne Quartz.
                                      Wit vind ik sportiever , Champagne Quarz chiquer en is echt wel prachtig in real life.

Comment

• Hey Gupe,

Hoeveel km doe je jaarlijks ongeveer? En wat is je budget?

Groetjes

Comment

• Toch nog even melden hier , het is een 430i GC M-pakket LCI geworden.
                                          Kleur Individual Champagner Quartz , velgen 398 Orbitgrau
                                          Levering half april

Comment

Working...
                                          X