o!
Laat ik me alvast even voorstellen. Ik ben astrid, 28 jaar en wonende net over de grens in belgie(Limburg)
Wegens gezinsuitbreiding is mijn oog gevallen op een tweedehands opel meriva. Ik zou het enorm apprecieren als ik jullie ongezouten mening kan krijgen over de 2 types waartussen we twijfelen:
1: meriva 1.7 51 kw DT cdti cosmo diesel. Jaar 2006. 150000km. Prijs 2990 euro.
2: meriva 1.6i 77kw benzine. Jaar 2006. 38000 km. Prijs 3600 euro.
Naar welke zou jullie voorkeur uitgaan? Beide zijn goed onderhouden.
De auto zou ongeveer 10.000-15.000km per jaar doen. Afstanden van 5 tot 50 km.
Iemand ook een idee wat betreft verbruiken van deze wagen en taxen? Rijden de merivas van dit jaartal goed? Duurzaam wat betreft onderhoud?
Ik had ook iets gelezen over een dode hoek door de lijsten vanvoor. Is dit echt zo erg?? Of is het gewoon een kwestie van wennen en is er dn geen probleem?
Alvast erg bedankt voor jullie reacties!!
Groetjes astrid
Laat ik me alvast even voorstellen. Ik ben astrid, 28 jaar en wonende net over de grens in belgie(Limburg)
Wegens gezinsuitbreiding is mijn oog gevallen op een tweedehands opel meriva. Ik zou het enorm apprecieren als ik jullie ongezouten mening kan krijgen over de 2 types waartussen we twijfelen:
1: meriva 1.7 51 kw DT cdti cosmo diesel. Jaar 2006. 150000km. Prijs 2990 euro.
2: meriva 1.6i 77kw benzine. Jaar 2006. 38000 km. Prijs 3600 euro.
Naar welke zou jullie voorkeur uitgaan? Beide zijn goed onderhouden.
De auto zou ongeveer 10.000-15.000km per jaar doen. Afstanden van 5 tot 50 km.
Iemand ook een idee wat betreft verbruiken van deze wagen en taxen? Rijden de merivas van dit jaartal goed? Duurzaam wat betreft onderhoud?
Ik had ook iets gelezen over een dode hoek door de lijsten vanvoor. Is dit echt zo erg?? Of is het gewoon een kwestie van wennen en is er dn geen probleem?
Alvast erg bedankt voor jullie reacties!!
Groetjes astrid
Comment