Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat denken jullie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Wat denken jullie

    Hallo.ik heb nu een paar kosten op mijn wagen.het vliegwiel zou vervangen moeten worden de remmen en schijven de achterste shokdempers en er moeten 4 nieuwe banden op.het is een bmw 3 serie van 2007 met 215.000 kms ik schat dat er rond de 2000 euro kosten gaan zijn. Is het nog waard om deze kosten te doen?

    Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk

  • #2
    Moesten de kosten er niet zijn, hoelang wou je de wagen nog houden? Zijn er voorheen al kosten aan de wagen geweest? Wat is het gebruik van de wagen?

    Stel dat je hem weg zou doen, wat zou er in de plaats komen? Kan je leven met de overname prijs? Hoeveel geven ze er nog voor? 3000euro?
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

    Comment


    • #3
      Kan je voor 2000e een even goede of zelf betere wagen vinden?

      Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
        Kan je voor 2000e een even goede of zelf betere wagen vinden?

        Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
        2000 + overname prijs e. Dus moest hij er 3000 voor krijgen is het budget eigenlijk 5000 euro.
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

        Comment


        • #5
          De garage zou er nog 5000 euro voor willen geven.

          Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk

          Comment


          • #6
            In de eerste post wordt niet gesproken over een eventuele overname?

            5000e lijkt me een mooie prijs.

            Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door papie Bekijk Berichten
              De garage zou er nog 5000 euro voor willen geven.

              Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk
              In dat geval zou ik inwisselen. Voor de overname + de herstellingskost (=7000 euro) kan je wel iets kopen!
              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
              Motoren & Tjeurisme

              Comment


              • #8
                Ik zou die 2k betalen en nog een paar jaar verder bollen als je voor de rest tevreden bent over de wagen. 300k km's zal deze ook wel houden en dan krijg je er ook wel nog een cent voor (recyclagepremie bv..)
                5k krijgen is ook niet slecht, moest je nieuwe wagen aanschaffen... Over dewelke spreken we dan?

                Comment


                • #9
                  Hoeveel kms rijd je er jaarlijks mee? De onderdelen kan je ook buiten het officiële BMW net laten monteren wat het een stuk goedkoper maakt. Een andere occassie kan op zijn beurt ook weer kosten met zich meebrengen natuurlijk. Je hebt de kosten wel een beetje ongelukkig bij elkaar laten komen vind ik
                  The shark is BACK! BMW 635csi

                  BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017


                  2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                    Hoeveel kms rijd je er jaarlijks mee? De onderdelen kan je ook buiten het officiële BMW net laten monteren wat het een stuk goedkoper maakt. Een andere occassie kan op zijn beurt ook weer kosten met zich meebrengen natuurlijk. Je hebt de kosten wel een beetje ongelukkig bij elkaar laten komen vind ik
                    Al die zaken voor 2000 euro zal zelf met niet originele onderdelen krap worden vrees ik. Koppeling en vliegwiel van BMW is een pak duurder dan bij andere merken.
                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                    Motoren & Tjeurisme

                    Comment


                    • #11
                      Ik doe ongeveer een 10.000kms mee op een jaar.ik ga naar een bmw specialist.geen officiele garage.

                      Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                        Al die zaken voor 2000 euro zal zelf met niet originele onderdelen krap worden vrees ik. Koppeling en vliegwiel van BMW is een pak duurder dan bij andere merken.
                        Als je dat bvb bij mr auto kan kopen (LUK) dan zal je je zeker niet blauw betalen. Nog een onafhankelijke garagist erbij, en je komt er
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


                        Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

                        Comment


                        • #13
                          Heb nu prijs gekregen voor schijven plus remmen 303 euro ex btw met werk inbegrepen.

                          Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            koop een andere gebruikte en al deze kosten kunnen er ook weer vrij snel aankomen.

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door papie Bekijk Berichten
                              Heb nu prijs gekregen voor schijven plus remmen 303 euro ex btw met werk inbegrepen.

                              Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk
                              En welke merk schijven zijn dat ?

                              Comment


                              • #16
                                Weet ik niet.

                                Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk

                                Comment


                                • #17
                                  Ik heb ooit niet OEM remblokken gehad op mijn 520 en die remmen piepten continu. De auto is meerdere keren binnengeweest hiervoor. uiteindelijk die rommel eraf gegooid terug OEM blokken laten plaatsen.
                                  The shark is BACK! BMW 635csi

                                  BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017


                                  2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

                                  Comment


                                  • #18
                                    Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                    Ik heb ooit niet OEM remblokken gehad op mijn 520 en die remmen piepten continu. De auto is meerdere keren binnengeweest hiervoor. uiteindelijk die rommel eraf gegooid terug OEM blokken laten plaatsen.
                                    Er zit veel verschil op aftermarket producten. Bosch zaken zijn erg goed. Valeo ook. Maar ga je naar een LUK, dan is het al wat meer geluk hebben. Textar is brol, net als blikwerk van Van Wezel bijvoorbeeld.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Motoren & Tjeurisme

                                    Comment


                                    • #19
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                      Er zit veel verschil op aftermarket producten. Bosch zaken zijn erg goed. Valeo ook. Maar ga je naar een LUK, dan is het al wat meer geluk hebben. Textar is brol, net als blikwerk van Van Wezel bijvoorbeeld.
                                      Alleen oem schijven zijn goed op een bmw . De rest trekt vroeg of laat krom en dan heb ik het ook over merken als bosch , brembo .....
                                      Als je dan toch voor niet oem schijven gaat zou ik éérder voor ate gaan.
                                      Remblokken kun je wel aftermarket kopen en ja dat is inderdaad wel vaak gissen . Merk x van land x is niet hetzelfde als merk x van land y .

                                      Comment


                                      • #20
                                        Gebruikt BMW dan geen schijven van Bosch, Brembo of ATE zoals MB dat doet?
                                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

                                        Comment

                                        Working...
                                        X