Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lederen stuur vernissen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lederen stuur vernissen

Hallo,

Van m'n stuur is langs één kant de oppervlaktelaag afgesleten. Het lijkt alsof dit enkel een soort vernislaag is want hetgeen eronder zit heeft de ledertextuur.

Hoe kan ik dit best herstellen ?

Op het forum vond ik wel een topic om beschadigd leder te herstellen maar dit lijkt me dus enkel de coating.

Alvast bedankt,

davnan
    Last edited by ; 16/05/2016, 14:44. Reden: foto

het lukt me niet om een foto in te voegen, waar staat dit uitgelegd aub ?
    Last edited by ; 16/05/2016, 14:54.

Comment

Stuur opnieuw laten bekleden vind ik de beste oplossing.

Comment

Da's wat duur en zal je altijd wel wat blijven zien vrees ik. Een tweedehands stuur kost rond de 200 euro maar aangezien enkel de vernis eraf is (denk ik) hoopte ik het low budget op te kunnen lossen.

Comment

Hier kan je uw foto uploaden http://nl.tinypic.com/

Over welke wagen gaat het? Ik zou in uw geval eens bij Verholen binnenspringen in Walem/Mechelen. Misschien hebben ze er wel eentje liggen voor een mooie prijs.
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Beemer,

't Is een BMS X3 F25 van 2013 en bij Verholen hebben ze helaas geen X3 staan.

mvg

davnan (tevens schumi-fan :-) )

Comment

Bel eens naar Dejongh of ACS in Neerpelt?
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ook De Jonghe heeft niks liggen, zal morgen ACS eens proberen

Comment

... helaas heeft ook ACS (en Smet uit Temse) niks liggen :-(

Bestaan er geen producten om dit zelf te herstellen ?

Comment

Kijk eens naar de producten van colourlock.

deze zijn via wax it leverbaar dacht ik
                    saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                    saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                    saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                    saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                    saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                    renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                    Porsche 993 (1994)

Comment

lijkt me geen leer te zijn op die foto....

Comment

Bedoel je de boven of onderlaag of beide ? Er zijn nochtans stiknaden ....

Comment

Dit lijkt me ook kunststof te zijn.
                          Dat krijg je nooit deftig gerestaureerd.

Maar dat een stuur op 3 jaar al zo ver is... en in een X3 zou ik altijd een lederen stuur verwachten.
                          Hoeveel km heeft die auto?

Comment

Lijkt me inderdaad een gewoon plastic stuur te zijn. Kan je niet veel aan doen....
                            Premium kwaliteit

EDIT : zo een snelle slijtage is vaak te wijten aan vervuilde handen.
                            Meest voorkomende stoffen waarvan het stuur enorm afziet zijn cement en zweetpollekes;
                            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

Dat zou wel straf zijn, in de lijst met uitrusting staat "S240 Stearing wheel, leather"
                              wagen heeft 144000 autostradekms gereden op 2,5 jaar door cementvrije vertegenwoordiger.

Comment

Raar dat ze zo een laag vernis over een lederen stuurwiel leggen. Zelfs met die kilometerstand is dat toch abnormaal snel versleten. (Zal maar niet beginnen zeker dat het "lederen" stuur in onze dacia er met die km stand nog nieuw uitziet) kan je niet met een reinigingsmiddel gewoon heel die laag er af halen en dan uw stuur insmeren met leder onderhoudsproduct? Uw gaspedaal ziet er ook al goed afgesleten uit zo op het 1e zicht.

Comment

Serieuze zweetpollen
                                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davnan Bekijk Berichten
                                    Dat zou wel straf zijn, in de lijst met uitrusting staat "S240 Stearing wheel, leather"
                                    wagen heeft 144000 autostradekms gereden op 2,5 jaar door cementvrije vertegenwoordiger.

Denk maar aan surimi-salade vs krab salade. Jij hebt surimi gekregen vrees ik.

Je bent daar niet alleen in, ik zie regelmatig "lederen stoelbekleding" dat het helemaal niet is. Maar het lijkt erop, zolang het nieuw is.

Comment

Als je echt wil rijden --> als je echt wil gereden worden ...

Comment

Plastic of leder, dit zou je nooit mogen voor hebben na 3 jaar .
                                        Hoeveel km heeft de auto?

Comment

Working...
                                        X