Mededeling

Collapse
No announcement yet.

demo wagen verkocht als nieuwe?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
    Was het ook een demowagenprijs?
    ook benieuwd naar uiteindelijke prijs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
      Uiteindelijk komt het hier gewoon op neer. Je weet dat zowat alles en iedereen u in het zak probeert te zetten de dag van vandaag, gewoon alles goed controleren.
      Enkel zij die maar één keer moeten verkopen doen dat. Als ik merk dat ze het nog maar proberen, dan kunnen ze het vergeten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
        Uiteindelijk komt het hier gewoon op neer. Je weet dat zowat alles en iedereen u in het zak probeert te zetten de dag van vandaag, gewoon alles goed controleren.
        Veelal waar. Maar voor hetzelfde geld heeft de garage gezegd 'we hebben hier in de toonzaal nog een wagen staan als demo, maar die is nog niet ingeschreven geweest en dus als nieuw', en waarvan de klant enkel onthouden heeft : 'nieuwe toonzaalwagen!'

Voor velen is de structuur van demo-wagens, wagens waar een verkoper met rijdt, wagens op Z-plaat, wagens met 0-km maar wel reeds ingeschreven, wagens die ingeschreven en direct terug uitgeschreven geweest zijn niet duidelijk. Voor de garagist is dit dagdagelijkse kost. Hierdoor ontstaan snel misverstanden.

Het hoeft maw niet noodzakelijk om kwaadopzet te gaan .
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
          Veelal waar. Maar voor hetzelfde geld heeft de garage gezegd 'we hebben hier in de toonzaal nog een wagen staan als demo, maar die is nog niet ingeschreven geweest en dus als nieuw', en waarvan de klant enkel onthouden heeft : 'nieuwe toonzaalwagen!'

Voor velen is de structuur van demo-wagens, wagens waar een verkoper met rijdt, wagens op Z-plaat, wagens met 0-km maar wel reeds ingeschreven, wagens die ingeschreven en direct terug uitgeschreven geweest zijn niet duidelijk. Voor de garagist is dit dagdagelijkse kost. Hierdoor ontstaan snel misverstanden.

Het hoeft maw niet noodzakelijk om kwaadopzet te gaan .
          Inderdaad, vandaar dat je feitelijk geen uitspraak kan doen zonder de 2 kanten gehoord te hebben.

Comment

Is wel serieus van de TS dat hij geen namen noemt. Want de garage kan zich niet verdedigen. Misschien hebben zij inderdaad een correcte uitleg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
              Is wel serieus van de TS dat hij geen namen noemt. Want de garage kan zich niet verdedigen. Misschien hebben zij inderdaad een correcte uitleg.
              Maakt niet uit he, garage moet zich voorlopig niet verdedigen want niemand weet over wie het gaat dus lopen geen imagoschade op

Comment

het was nieuwwagenprijs met alle voordelen die bij een nieuwe wagen horen qua waarborg ecetera.
                omdat we dringend een nieuwe wagen nodig hadden hebben we nog getwijfeld om een demowagen te kopen, maar dan hadden we die waarborg niet.....
                verkoper zegt dat de wagen enkel gebruikt geweest is door hem voor woon-werkverkeer en dat hij dat vergeten was te melden.....
                maar ik voel me toch serieus gejost...
                ze gaan wel een toegeving doen in de vorm van een accesoire, maar toch :-(
                Last edited by ; 19/05/2016, 17:34. Reden: update

Comment

Zorg dan wel dat je iets krijgt wat je wil hé.
                  Als ze dan afkomen met een BMW stylo of een Audi Paraplu, dan zou ik toch wel eens vragen of ze dat nu serieus menen...

Uitleg van de verkoper kan kloppen, maar het is zeker niet uitgesloten dat er een paar klanten eens een rondje mee gereden hebben, en dat hoeft niet direct een probleem te zijn.
                  Véél kunnen dat er niet geweest zijn.

Wat type auto is het nu?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bono123 Bekijk Berichten
                    ...en dat hij dat vergeten was te melden.....
                    schoon garage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bakkietje Bekijk Berichten
                      schoon garage
                      ik kreeg te horen: "vergeet gij nooit eens iets"?????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                        Zorg dan wel dat je iets krijgt wat je wil hé.
                        Als ze dan afkomen met een BMW stylo of een Audi Paraplu, dan zou ik toch wel eens vragen of ze dat nu serieus menen...

Uitleg van de verkoper kan kloppen, maar het is zeker niet uitgesloten dat er een paar klanten eens een rondje mee gereden hebben, en dat hoeft niet direct een probleem te zijn.
                        Véél kunnen dat er niet geweest zijn.

Wat type auto is het nu?
                        SUV

Comment

Een gratis accessoire, laat me niet lachen!

Comment

tja totaal niet netjes van de garage maar ook geen heel groot drama als de wagen in perfecte toestand is voor de rest. 600km zet ik er op een week op, scheelt misschien 100 a 200 euro in waarde van de auto.

nu... als ze geen deftige geste doen ga je gewoon bij een andere garage op onderhoud, doe je nooit meer zaken met die garage en is de kous af. Enfin zo zou ik het toch doen.

Comment

Dat zou ik zéker opnemen met directeur van de garage én de invoerder.

"Vergeten" mijn aars, zeker als hij er zogezegd zelf mee gereden heeft.
                              Dienen eikel staat te lukken uit zijnen nek dat het gene naam heeft.
                              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                              Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                              If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Hier word wel veel rond de pot gedraaid.
                                Dat de topicstarter eens gewoon zegt om welke auto het gaat, wat de catalogusprijs is en wat hij heeft moeten betalen, dan pas kan er een oordeel gevormd worden of hij al dan niet in het zak is gezet.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Kan zijn, maar dan zou ik die wel confronteren met klantentevredenheid. Als je een fout maakt moet je ook niet te beroerd zijn om die ruim goed te maken. Laat je dus niet afschepen met een sleutelhanger.
                                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

SUV
                                    Dacia Duster?

Comment

Ik zou ergens anders op onderhoud gaan dan, verliezen ze meer op

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

het is de eerste auto die ze ons verkocht hebben maar het zal direct ook de laatste zijn.
                                        als we ervan content zijn gaan we sowieso naar een andere dealer en zal de aankoopfactuur minitieus bestuderen vooraleer ik de auto in ontvangst neem.
                                        had dit allemaal nooit verwacht.
                                        ik ga geen naam of merk publiek maken omdat ik geen zin heb in een proces wegens smaad :-p
                                        ik kan alvast zeggen dat het om een japans TOPmerk gaat die heeeel hoog eindingt in de ranking van klantentevredenheid.
                                        budget is 27K

Comment

Steenweg Leuven - Brussel ?

Comment

Working...
                                          X