Oorspronkelijk geplaatst door bono123
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
demo wagen verkocht als nieuwe?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenAnderzijds DHL kun je toch onmogelijk verwachten dat een dealer van elk model en motorisatie een demowagen koopt... en toch willen veel klanten een testrit met dat model en die motor...
Showroomwagens dienen daar mijns inziens niet voor. Wel om eens in te zitten. Dat weet je dan ook als je een showroom wagen koopt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bono123 Bekijk Berichtenhet is de eerste auto die ze ons verkocht hebben maar het zal direct ook de laatste zijn.
als we ervan content zijn gaan we sowieso naar een andere dealer en zal de aankoopfactuur minitieus bestuderen vooraleer ik de auto in ontvangst neem.
had dit allemaal nooit verwacht.
ik ga geen naam of merk publiek maken omdat ik geen zin heb in een proces wegens smaad :-p
ik kan alvast zeggen dat het om een japans TOPmerk gaat die heeeel hoog eindingt in de ranking van klantentevredenheid.
budget is 27K2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenOeie, en wat zegt onze Jef hiervan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robinb Bekijk BerichtenEen SUV van Lexus met 600km voor 27k ? Dan moet ge ni klagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenVoor 27k kunt ge toch nooit een NX / RX kopen?
NX is al vanaf 35k.. Dus lijkt mij raar daze zomaar 8k der af doen voor 600km..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JG99 Bekijk BerichtenNX is al vanaf 35k.. Dus lijkt mij raar daze zomaar 8k der af doen voor 600km..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichtenof Toyota/Subaru
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenSinds wanneer is Infiniti niet meer Japans ?
Is toch een full-dochter van Nissan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenAhja, topmerk in de context van betrouwbaarheid. Dan is't ne Honda CR-V / HR-V waarschijnlijk.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
Comment