Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moto gekocht met problemen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moto gekocht met problemen

Hallo,

Ik heb via kapaza een moto gekocht. Via mail is mij gegarandeerd dat hij vlot starte en goed reed, maar toen ik er mee thuis kwam startte hij al niet meer. ik heb geen verkoopsovereenkomst getekend of gevraagd aangezien mij verteld was dat mail een geldig verkoopsdocument is. Nu is mijn vraag of ik mijn geld kan terug eisen en hoe ( voor de duidelijkheid: niks getekend waar op staat in de staat waarin hij zich bevind )

Dank bij voorbaat

Probeer eerst al eens te achterhalen waarom hij niet meer start.

Comment

Pfffff, word altijd triest van die verhalen. Ge verkoopt en koopt niets zonder papierke.

Van particulier gekocht?? Awel, garantie tot op straat.

Nu zegt de verkoper dat hij bij hel probleemloos startte en dat hij bij u is kapot gegaan.

Maar zoals Jakkel zegt, zoek eerst de oorzaak. Mss alleen batterij of zekering kapot.

Comment

aan uw stuur rechts zit een knop om de motor bij nood stil te leggen. diene knop staat toch niet ingedrukt?

Comment

Het kan aan prul liggen waarom de motor niet start. Bel eens even met de verkoper. Misschien één of andere beveiliging die je nog moet afzetten of...
          Losstaand daarvan is een email een geldige verkoopsovereenkomst. De verkoper mag de motor ook niet verkopen met verborgen gebreken.
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Om welke motor gaat het?
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
              aan uw stuur rechts zit een knop om de motor bij nood stil te leggen. diene knop staat toch niet ingedrukt?
              Gebeurt inderdaad vaak. Van 't weekend nog met ene meegemaakt met een Harley.

Comment

Idd, welke motor?
                Leeftijd?
                Kilometers?
                Hoe oud is de batterij?
                Spanning batterij?
                Wat doet hij wel nog?
                Gaan de controle lampjes nog?
                Gaat startmotor nog rond?
                Zit er nog benzine in?
                Benzine kraan (indien aanwezig) open?
                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

Comment

Je weet toch waar hij woont neem ik aan en je hebt zijn nummer ? Altijd éérst met verkoper bespreken of heb je hem op de parking van de Mcdonalds gekocht.

Comment

Working...
                  X