Mijn eerste auto, een VW Polo is een maand geleden perte totale gereden dus ben al een tijdje op zoek naar een 2de auto.
Na lang zoeken kwam ik uiteindelijk op deze auto terecht: nl.ww3.autoscout24.be/classified/289360938
Ford Focus 1.6i Trend aan 4750 EUR, 86.000 km.
Wat denken jullie hiervan? Goede prijs/aantal kilometers?
Zelf heb ik er weinig verstand van. Maar dit spreekt me toch wel aan.
Ik ging even googlen naar de eigenaar en daar zag ik dat er veel slechte reviews zijn over deze garagist. Dat schrikt me dus ook een beetje af, maar moet je hier echt op voort gaan?
Ook moet ik nog 450 EUR extra betalen voor 1 jaar garantie en arbeidstijd, mag dit zomaar? Moet dit niet standaard in de prijs zitten? Ik ga morgen eens op bezoek om te kijken naar de auto.
Wat zouden jullie doen?
Na lang zoeken kwam ik uiteindelijk op deze auto terecht: nl.ww3.autoscout24.be/classified/289360938
Ford Focus 1.6i Trend aan 4750 EUR, 86.000 km.
Wat denken jullie hiervan? Goede prijs/aantal kilometers?
Zelf heb ik er weinig verstand van. Maar dit spreekt me toch wel aan.
Ik ging even googlen naar de eigenaar en daar zag ik dat er veel slechte reviews zijn over deze garagist. Dat schrikt me dus ook een beetje af, maar moet je hier echt op voort gaan?
Ook moet ik nog 450 EUR extra betalen voor 1 jaar garantie en arbeidstijd, mag dit zomaar? Moet dit niet standaard in de prijs zitten? Ik ga morgen eens op bezoek om te kijken naar de auto.
Wat zouden jullie doen?
Comment