Oorspronkelijk geplaatst door Cabool
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Twijfel over aankoop 2dehands Porsche Boxster 2.7
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk BerichtenDat is waar, maar hij vraagt zelf of hij grote kosten mag verwachten dus hij vraagt er om.
Ik zou het ook niet doen in zijn situatie. Droom niet opbergen, maar misschien uitstellen tot het financieel beter gaat. Nu zou hij zich in de problemen kunnen werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenAls je nog wat reserve over hebt voor de stukken, en kan permitteren, doen! Ziet er nette wagen uit en die boxsters zijn nu ook zo duur niet in stukken en onderhoud.Last edited by guyugy; 30/05/2016, 10:12.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten€11.000 lenen voor nen occasie ketel van 8 jaar oud als je 28 jaar oud bent ? ... meen je dat nu of is dit een grap ?
Comment
-
moet bij het vervangen van de distributieriem niet heel de motor worden uitgehaald bij deze blokken? Herinner me nog iets van slecht toegankelijk motorcompartiment bij de voorstelling van de auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk BerichtenIk zou aan die garage eens vragen wie een Porsche Boxster koopt om daar dan ca. 6000km / jaar mee te rijden. Dat moet toch een belletje doen rinkelen... wagen komt toevallig uit Duitsland?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenmoet bij het vervangen van de distributieriem niet heel de motor worden uitgehaald bij deze blokken? Herinner me nog iets van slecht toegankelijk motorcompartiment bij de voorstelling van de auto.Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WheelsonFire Bekijk BerichtenBedankt voor jullie advies. Het lijkt me inderdaad beter om die resterende 11.000 te sparen. Daarna kan ik nog zien.
We zullen de droom dus nog maar een jaartje of 2 opbergen ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenalleen je wagen in een Porsche-concessie binnen rijden kost al een pak geld...bij een premium wagen hoort een premium bankrekening, ook met een tweedehandse wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenJe kan die ook bij een gewone garage laten onderhouden hee. Als gewone werkmens mag ge dus nooit een premium okazie kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WheelsonFire Bekijk BerichtenBedankt voor jullie advies. Het lijkt me inderdaad beter om die resterende 11.000 te sparen. Daarna kan ik nog zien.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDe 211pk versie van de Boxster was een fiscaal gunstige versie voor België en dus niet verkrijgbaar in Duitsland/Nederland/... Die lage kilometerstand is volkomen normaal bij zo'n auto's. Kijk maar eens naar het aantal Z4/TT/SLK/Boxster dat je vind van 10j oud met lage kilometerstanden. Die dingen worden enorm veel gekocht als fun/zomerauto.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenZou m graag hebben maar denk dat 211pk te weinig is om echt plezier te hebben.
Comment
Comment