Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Twijfel over aankoop 2dehands Porsche Boxster 2.7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Kan zijn. En inderdaad: een goeie 944 met weinig kilometers gaat nog geld.

Ik persoonlijk ben nooit fan geweest van de 996. Is goesting natuurlijk.

Als er één argument tegen is, is het misschien dit: de productieaantallen. Er zijn ENORM veel 996-en gemaakt.

Comment

niet doen mateke....die wagens zijn echt dat geld niet waard vind ik. Ok ze rijden sportief en leuk maar de motoren hebben serieuze tekortkomingen op betrouwbaarheidsgebied. Bovendien leen je best enkel eerst voor een huis en als je dat hebt mag je het ook doen voor een nieuwe wagen met omnium...anders kan het veel te riskant worden. Stel je maar eens voor dat je moet afbetalen voor auto waarvan de motor naar de eeuwige jachtvelden is
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
        2.5 is beter maar nog trager.
        dat weet ik nog zo niet...let daar zeker op voor splijtende cilinderwanden. Al die generaties van Porsche 996,997,986,987 kan je beter links laten liggen
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Bij twijfel, niet doen. Persoonlijk zou ik een 2.9 zoeken, wat meer kms is zo erg niet, lange ritjes zijn beter dan korte ritjes voor de mechaniek. Bv. als 'de tennis' 5km ver is, dan zijn dat héél veel koude starten op 60k...
          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
            dat weet ik nog zo niet...let daar zeker op voor splijtende cilinderwanden. Al die generaties van Porsche 996,997,986,987 kan je beter links laten liggen
            Dan blijft er niet veel "betaalbaars" meer over.
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Mochten die 996 zo slecht zijn,hoe komt het dan dat ik op de verkoopssite's wagens tegenkom met +200kkm's zelfs+300kkm's?,op fora wrdt denk ik alles uitvergroot,zie maar naar de N47 ..

Comment

Hmm ik heb een vriend die er in werkt en die heeft toch al een pak motors vervangen ervan en zegt zelf tegen mij, niet kopen zijn probleembakken, omdat ik die wel zag zitten qua prijs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                  Hmm ik heb een vriend die er in werkt en die heeft toch al een pak motors vervangen ervan en zegt zelf tegen mij, niet kopen zijn probleembakken, omdat ik die wel zag zitten qua prijs
                  De 3.6 996 was echt geen slechte anders koop je een 3.4 waarvan de motor pas vervangen is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    De 3.6 996 was echt geen slechte anders koop je een 3.4 waarvan de motor pas vervangen is.

Iemand een E39M5 kopen??
                    Last edited by ; 01/06/2016, 13:19.

Comment

Graag, gulle mens jij
                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                        Graag, gulle mens jij
                        Lol,Mits de juiste prijs natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                          Iemand een E39M5 kopen??
                          Zou je moeten kunnen houden he, zeker die van u, future classic
                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                            Dan blijft er niet veel "betaalbaars" meer over.
                            is wel waar...maar wel realiteit

Comment

Mazda MX-5 2.0. Voor die prijs hebt ge een nieuwe en gegarandeerd evenveel fun. Alleen niet zo snel en niet 'premium'.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Mazda MX-5 2.0. Voor die prijs hebt ge een nieuwe en gegarandeerd evenveel fun. Alleen niet zo snel en niet 'premium'.
                                Dat is nu eens een waarheid als een koe se! Of een GT86/BRZ?

Comment

Ik ga ook akkoord, meer Fun denk ik en splinternieuw met eventueel mooie opties/goodies!

Comment

Moest daar een coupe versie van bestaan zou ik ook akkoord gaan. Een cabrio moet ik helemaal niet meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                                      Ik ga ook akkoord, meer Fun denk ik en splinternieuw met eventueel mooie opties/goodies!
                                      Met een relatief lage verkeersbelasting ea. Tov een 3.6
                                      Last edited by ; 02/06/2016, 20:33.

Comment

idd, en de 2.5 is nog beter en je hebt evezogoe je porsche die mss traag is maar onvergelijkbaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                          Mochten die 996 zo slecht zijn,hoe komt het dan dat ik op de verkoopssite's wagens tegenkom met +200kkm's zelfs+300kkm's?,op fora wrdt denk ik alles uitvergroot,zie maar naar de N47 ..
                                          idd, maak me ook die bedenking...
                                          Bij degene die nu nog rond rijden zullen de problemen wel al aangepakt zijn denk ik.

Van Beurden heeft altijd goed gerief staan
                                          Vind alle informatie over Garage Van Beurden in Turnhout op AutoScout24. ✓ Voertuigen ✓ Reviews ✓ Openingstijden ✓ Openingstijden.

Ook een Boxster van 24k die me toch interessanter lijkt dan die van de topcstarter...

Comment

Working...
                                          X