Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto particulier kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
    Een oldtimer voor een beginnende onhandige chauffeur is altijd een slecht idee.
    Ik weet het niet Tommie, met dit zou je volgens mij misschien wel eens heel goed kunnen zitten als eerste auto'tje zeker als het op O-plaat mag (na uiteraard eerst eens goed bekijken en testritje). http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/o...Page=mympBuyer

Comment

Vergeet echter ook niet dat deze oude auto'tjes qua veiligheid ook wel ermbarelijk zijn. En dat is iets om toch in rekening te brengen voor een beginnend chauffeur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
        Ik weet het niet Tommie, met dit zou je volgens mij misschien wel eens heel goed kunnen zitten als eerste auto'tje zeker als het op O-plaat mag (na uiteraard eerst eens goed bekijken en testritje). http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/o...Page=mympBuyer
        Een Peugeot 205 vind ik een héél onveilige wagen. Mijn tante, een slechte chauffeur, heeft er een aantal geplooid. Ik zou er mijn dochter niet met laten rijden. De afgelopen jaren is het verkeer er niet rustiger op geworden. Bijkomend hebben auto's met een O plaat nog steeds beperkingen qua gebruik.
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oei en was aan het uitkijken voor een CTI of GTI. O-plaat was omdat die in NL staat en men daar dan een gelijkvormigheidsattest voor moet regelen voor gewone platen.

Comment

Working...
          X