Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Funcar gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Funcar gezocht

Na de verkoop van mijn Compact zou ik een funkarretje willen kopen.
    Liefst een relatief klein autooke met toch wat power in.
    Voor 1 keer kijk ik eens buiten BMW ook, maar ben daar verder niet in thuis in de zin van wat goed is en waarvoor op te letten.

In feite zijn dit de minimum eisen:

- 4000€ max
    - Minstens 130 à 150pk, afhankelijk van gewicht wagen
    - Max 2.5 (taks betaalbaar) of LV
    - Liefst RWD of 4WD, maar een speelse FWD mag

Heb al wagens gezien op de gebruikelijke websites.

- Alfa 156 V6 SW
    - Alfa GTV TB 2.0 V6
    - BMW 323ti
    - BMW Z3
    - Ford Focus Mk1 ST
    - Seat Leon 1.8T
    - Peugeot 405 Mi-16
    - Peugeot 205 GTi
    - VW Golf II GTi 16v
    - VW Corrado
    -...

Het is een uiteenlopende lijst, maar ik zoek iets waar zowel fun op de baan als op circuit mee te halen valt, toch betrouwbaar is.
    Kan wel iets of wat zelf, dus een beetje werk kan ik er wel aan doen.

Weten jullie nog van die leuke speeltjes, laat zeker weten, sta voor alles open

Alvast bedankt!

Subaru Impreza, Renault clio sport?
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Dan eerder een Clio Sport, de BIV van zo'n Impreza is om mottig van te worden denk ik...

Comment

mazda mx5.. alles wat jij zoekt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
          mazda mx5.. alles wat jij zoekt
          Die staat vrij hoog op men lijst! Een roadsterke zou mij zeker iets lijken. Een Z3 lijkt me ook leuk maar is zwaarder en duurder dan de MX5.

Comment

MR2 of TT ; met dat budget wordt het wel wat zoeken en gokken om goede exemplaren te vinden van wat je oplijst. Ik denk dat je met 2000 meer het aanbod serieus wat opentrekt.

Comment

Ne MINI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                MR2 of TT ; met dat budget wordt het wel wat zoeken en gokken om goede exemplaren te vinden van wat je oplijst. Ik denk dat je met 2000 meer het aanbod serieus wat opentrekt.
                Ik weet het, maar zo kan je je budget blijven optrekken...

Heb net een leuke Colt CZT gevonden met 193pk, en de remmerij en ophanging al aangepast voor 3600€. Iemand hier ervaring mee?

Comment

Porsche 944
                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Ik zie hier veel voorbeelden van mede-forummers, maar die hebben precied het budget overlezen. :-).

Toevallig vandaag ook eens aant neuzen geweest voor een funcar erbij. Maar dan beetje groter richting 730 a 750 :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                      Porsche 944
                      Heb ik al bekeken, maar die stijgen in prijs en de goeie zijn al vrij duur... Hoewel ik ooit is wil kunnen zeggen dat ik met een Porsche rijdt ????

Comment

Echte fun heb ik ooit ondervonden toen ne maar van
                        mij 20 jaar terug ne occasie Talbot Samba Rally kocht. Was met dubbele Webers en man dat ging destijds vooruit.

Comment

Funcar gezocht

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                          Ik zie hier veel voorbeelden van mede-forummers, maar die hebben precied het budget overlezen. :-).

Toevallig vandaag ook eens aant neuzen geweest voor een funcar erbij. Maar dan beetje groter richting 730 a 750 :-)
                          Mijn mening: neem dan alles behalve de 750, die staan bekend voor wat troubles
                          Ik zou niet groter willen gaan dan een 5 reeks, een 7 is teveel cruisebak voor wat mijn plannen zijn, hoewel ik ooit wel graag is 1 zou bezitten, laat staan is mee rijden

Comment

Voor weinig kan je een saab 9-3 aero og zoeken. Weinig €/pk, wel geen rwd. Ik heb zelf een 9-3 met maptun en dat gaat toch goed vooruit.
                            saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                            saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                            saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                            saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                            saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                            renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                            Porsche 993 (1994)

Comment

Om over een maand later terug te koop te zetten en mensen smoesjes wijs te maken......

Comment

- Mazda Mx-5 NA of NB (bij NB best 1 zoeken met 6 versnellingen, dit was een optie. 10th aniversary editions hadden standaard een 6de versnelling) MET sper als het kan
                                - Alfa 75 2 liter twinspark, ook heel tof en rwd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk Berichten
                                  Heb ik al bekeken, maar die stijgen in prijs en de goeie zijn al vrij duur... Hoewel ik ooit is wil kunnen zeggen dat ik met een Porsche rijdt ????
                                  Je vindt er nog wel rond de 4000€ hoor.
                                  Nieuwstaat zullen ze niet zijn, qua techniek zijn ze heel sterk
                                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                    Om over een maand later terug te koop te zetten en mensen smoesjes wijs te maken......
                                    Ik denk dat gij de laatste zijt die hierop moet reageren... Ik ga u nog ene keer vriendelijk vragen om uwe stomme commentaar uit mijn topic te halen... Alles wat ik verkocht heb heb ik geen klachten over gehad, mijn auto's zijn altijd verzorgd geweest... Van u moet ik het eerste nog zien... Veel praat altijd ja!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk Berichten
                                      Mijn mening: neem dan alles behalve de 750, die staan bekend voor wat troubles
                                      Ik zou niet groter willen gaan dan een 5 reeks, een 7 is teveel cruisebak voor wat mijn plannen zijn, hoewel ik ooit wel graag is 1 zou bezitten, laat staan is mee rijden
                                      Thanx 4 the info. Ik had eigenlijk wel eens zin in een V12 als oldtimer, maar lees dat die makkelijk aan de 20 liter geraken. Dus een zondagritje zit dan al snel aan de 40 tot 60 euro alleen al aan brandstof. Beetje te veel van het goede, tenzij op LPI te leggen.
                                      Heb altijd al een zwak voor de 730i eind jaren 80/begin 90, maar zag nu dat de prijzen voor zo ne V12 wel meevielen.

Maar ik was me alleen nog maar aan het inlezen. Benz heeft ook V12's

Comment

En Jaguar had toch ook z'n V12 5.3... just saying Free_ltd
                                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Working...
                                        X