Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkoop auto aan Italiaan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verkoop auto aan Italiaan

Hi,

Ik heb een koper voor de '69 Nova.
    De Nova heeft op deze moment nog geen belgische papieren (douane e.d. zijn allemaal betaald). Ik heb wel al naar de belgische doaune gegaan dus ik heb mijn Vignet 705.

Nu wilt de italiaan dat de auto op belgische papieren komt eerst, omdat dit voor hem gemakkelijker is om in te schrijven..
    Ik veronderstel dat hij niet genoeg heeft met dit Vignet 705?
    Probleem is als ik naar de homologatiekeuring ga en daarna met keuringsbewijs en Vignet 705 naar de DIV ga, dat ik dan ook een nummerplaat heb en niet alleen mijn papieren.. (waardoor ik ook BV, nummerplaat e.d. moet betalen)

Iemand tips? Het is voor mij als voor de koper de 1e keer dus weten niet goed wat het beste is.
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Schrijf die in (kost toch zo goed als niks voor oldtimer) en als die verkocht is aan die Italiaan terug uitschrijven. Verschil krijgt ge terugbetaald.

Comment

Heb jij dan nooit met dat spel gereden ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Schrijf die in (kost toch zo goed als niks voor oldtimer) en als die verkocht is aan die Italiaan terug uitschrijven. Verschil krijgt ge terugbetaald.
        Zou ik ook doen. Wel eerst een verkoopdoc opmaken en een voorschot vragen. Dan ben je zeker dat hij de auto wel degelijk afneemt.
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Bwa, dan nog. Ik zou die gewoon al inschrijven. Geeft ook meer vertrouwen aan een eventuele klant en je kan al eens een klant een testrit laten doen zonder een hoop gedoe met garageplaten of zoiets.

Comment

Edit
            Last edited by David67; 25/06/2016, 23:23.

Comment

Ja ik vroeg me gewoon af of er nog een (minder) omslachtige periode is. Ik ga hem morgen beginnen klaarmaken voor de keuring verder (lichten nog eens goed zetten).
              Vanaf het dan eens deftig weer is zal ik hem laten keuren.

Ik heb er inderdaad nog niet zo veel mee gereden, staat vooral in de garage aan de druppellader
              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Working...
              X