Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
-5000euro, -150.000km, automaat, CC, trekhaak, airco en garantie!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenWss omdat Citroën in de topic titel met ¨op de e staat.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenGek, jaren bij ceustermont op onderhoud geweest en altijd heel tevreden van geweest. Was een goede familiale garage.
Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
Hoe kan hij nu ook een deftige prijs op een wagen plakken als hij begod niet weet in welke staat de wagen is. En als je voor de ogen van de potentiële klanten met een koevoet de motorkap moet openwringen... tja... dat slaat toch echt nergens op...
Toen we toen kwamen was hij trouwens ook ruzie aan het maken met een klant. Kwam ook niet echt professioneel over...
Dat hij dat ook dan ook niet wist hoe het met de distributie zat, vond ik ook heel erg tegen vallen. Meeste wagens moeten hun distributie hebben op 10 jaar. Als je dan een wagen van de hand doet, dan lever je die op 9.5 jaar toch niet af zonder de distributie te vervangen....
Dito met de uitlaat. Die was echt van voor tot achter doorgeroest en 1 steun stond acht op afbreken. Dat fix je toch voor je dat aan mensen meegeeft.
Wil je al die zaken niet doen, zet de wagen dan op export. Dan heb je er geen zorgen in.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenHmmm... en hoe los ik dat op?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenKlacht indienen bij feedback
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenHmmm... en hoe los ik dat op?
Eigenlijk zouden ze hier eens alle topics met een accent in de URL moeten aanpassen en ook verhinderen dat URL's gecreëerd worden die klakkeloos de titel overnemen. Is een probleem dat al een hele tijd gekend is en waar andere fora al lang omheen fietsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenProbleem is al lang door gegeven aan IT.. Meer kan ik niet doen.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met TapatalkOorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenURL aanpassen in balk door een normale accentloze 'e' of een andere browser gebruiken dan Internet Explorer
Eigenlijk zouden ze hier eens alle topics met een accent in de URL moeten aanpassen en ook verhinderen dat URL's gecreëerd worden die klakkeloos de titel overnemen. Is een probleem dat al een hele tijd gekend is en waar andere fora al lang omheen fietsen.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenURL aanpassen in balk door een normale accentloze 'e' of een andere browser gebruiken dan Internet Explorer
Eigenlijk zouden ze hier eens alle topics met een accent in de URL moeten aanpassen en ook verhinderen dat URL's gecreëerd worden die klakkeloos de titel overnemen. Is een probleem dat al een hele tijd gekend is en waar andere fora al lang omheen fietsen.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenInderdaad vreemd, als je die nette advertentie leest en de foto's bekijkt zou je toch niet zeggen dat die Croma zo'n wrak is
En hij keurt die dus voor verkoop met 1j. garantie bovenop?
Wou je nuttige garantie, dan moest er bijbetaald worden.
Moest iemand interesse hebben in de croma, heb er normaal wel nog ergens wat foto's van.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenMoest iemand interesse hebben in de croma, heb er normaal wel nog ergens wat foto's van.
Comment
Comment