Mededeling

Collapse
No announcement yet.

-5000euro, -150.000km, automaat, CC, trekhaak, airco en garantie!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
    Ik krijg het topic van de nieuwe wagen niet geopend. Ik weet niet hoe het komt maar zo zijn er nog een beperkt aantal topic dat ik nooit geopend krijg
    Wss omdat Citroën in de topic titel met ¨op de e staat.
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
      Wss omdat Citroën in de topic titel met ¨op de e staat.
      Hmmm... en hoe los ik dat op?
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
        Gek, jaren bij ceustermont op onderhoud geweest en altijd heel tevreden van geweest. Was een goede familiale garage.

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
        Mja, als je op voorhand weet dat er mensen komen kijken naar een wagen die al een hele poos te koop staat, dan zorg je er toch voor dat de wagen proper staat.
        Hoe kan hij nu ook een deftige prijs op een wagen plakken als hij begod niet weet in welke staat de wagen is. En als je voor de ogen van de potentiële klanten met een koevoet de motorkap moet openwringen... tja... dat slaat toch echt nergens op...
        Toen we toen kwamen was hij trouwens ook ruzie aan het maken met een klant. Kwam ook niet echt professioneel over...

Dat hij dat ook dan ook niet wist hoe het met de distributie zat, vond ik ook heel erg tegen vallen. Meeste wagens moeten hun distributie hebben op 10 jaar. Als je dan een wagen van de hand doet, dan lever je die op 9.5 jaar toch niet af zonder de distributie te vervangen....
        Dito met de uitlaat. Die was echt van voor tot achter doorgeroest en 1 steun stond acht op afbreken. Dat fix je toch voor je dat aan mensen meegeeft.
        Wil je al die zaken niet doen, zet de wagen dan op export. Dan heb je er geen zorgen in.
        Motoren & Tjeurisme

Comment

Klacht indienen bij feedback
          Motoren & Tjeurisme

Comment

Klacht indienen bij feedback
            Probleem is al lang door gegeven aan IT.. Meer kan ik niet doen.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

URL aanpassen in balk door een normale accentloze 'e' of een andere browser gebruiken dan Internet Explorer

Eigenlijk zouden ze hier eens alle topics met een accent in de URL moeten aanpassen en ook verhinderen dat URL's gecreëerd worden die klakkeloos de titel overnemen. Is een probleem dat al een hele tijd gekend is en waar andere fora al lang omheen fietsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Probleem is al lang door gegeven aan IT.. Meer kan ik niet doen.

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                URL aanpassen in balk door een normale accentloze 'e' of een andere browser gebruiken dan Internet Explorer

Eigenlijk zouden ze hier eens alle topics met een accent in de URL moeten aanpassen en ook verhinderen dat URL's gecreëerd worden die klakkeloos de titel overnemen. Is een probleem dat al een hele tijd gekend is en waar andere fora al lang omheen fietsen.
                Namaz, kunnen jullie de link aanpassen of voorlopig de topictitel accentloos maken?
                Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten

Zo zijn er nog een paar problemen die simpel opgelost kunnen worden.

Comment

Edit...
                    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Inderdaad vreemd, als je die nette advertentie leest en de foto's bekijkt zou je toch niet zeggen dat die Croma zo'n wrak is

En hij keurt die dus voor verkoop met 1j. garantie bovenop?
                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                        Inderdaad vreemd, als je die nette advertentie leest en de foto's bekijkt zou je toch niet zeggen dat die Croma zo'n wrak is

En hij keurt die dus voor verkoop met 1j. garantie bovenop?
                        Ja, met garantie, maar die is maar heel beperkt. Een aantal van de typische Croma kwaaltjes die ik aanhaalde vielen er allemaal niet onder. Het was dus echt garantie waar je geen hol aan had.
                        Wou je nuttige garantie, dan moest er bijbetaald worden.

Moest iemand interesse hebben in de croma, heb er normaal wel nog ergens wat foto's van.
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

Moest iemand interesse hebben in de croma, heb er normaal wel nog ergens wat foto's van.
                          Spaar ons!
                          Honda S2000 2002
                          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Working...
                          X