Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jonge 2dehands particulier of bij garage kopen (V60)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
    De mijne komt vrij in februari, wegens einde leasing.
    Zal dan vier jaar zijn, met 150k kilometer.
    De volledige historiek vind je in mijn topic (onder mijn Scandinavische auto).
    't Is ne leasing, maar er is nooit bespaard op onderhoud, en heb een redelijk erge vorm van detailitis.
    De kilometers die er op staan zijn voornamelijk snelwegkilometers, op cruisecontrol.
    Ik heb gezien dat jij met een D2 rijdt. Ik ben eerder op zoek naar een D3. Heb al eens een testrit gedaan met de D2 en ik vind die motor toch iets te min voor een V60.
    Toch bedankt voor het aanbod.
    Wat denken jullie van een D3 momentum van 2014 (wel met lederen zetels en GPS) met 70.000 km voor 21.400 euro bij een particulier? Is dit zo wat een eerlijke prijs gezien de km-stand?

Comment

D2 volstaat. Maar meer dan dat niet. De PSA 1.6d maakt niet echt een driverscar van de V60.
      D3 (5 cyl) is een aangenamer, romiger motor, met een leuke sound voor een diesel.
      De nieuwe 2.0 D2 heeft meer koppel en is minder piekerig dan de oude.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Heb ook met de D2 gereden en ik vond die ook net iets te kort komen.De D3 (136pk) die ik nu heb is zeker voldoende. ik heb ook gereden met de D3 165PK en dat was echt een leuke motor. De roffel van de 5 cilinder is echt een leuke extra
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koen42 Bekijk Berichten
          Ik heb gezien dat jij met een D2 rijdt. Ik ben eerder op zoek naar een D3. Heb al eens een testrit gedaan met de D2 en ik vind die motor toch iets te min voor een V60.
          Toch bedankt voor het aanbod.
          Wat denken jullie van een D3 momentum van 2014 (wel met lederen zetels en GPS) met 70.000 km voor 21.400 euro bij een particulier? Is dit zo wat een eerlijke prijs gezien de km-stand?
          volgens mij wel
          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
            volgens mij wel
            Mij lijkt dit ook een eerlijke prijs.
            Wat denken jullie van de km-stand: 70k op 2 jaar tijd? De auto heeft volgens de eigenaar ongeveer 70% autostrade gedaan, dus ondanks de relatief hoge km-stand voor 2 jaar, heeft deze auto volgens mij toch nog niet veel afgezien. Eigenaar krijgt nu een bedrijfswagen, vandaar de verkoop.

Comment

ik heb sinds januari 2015 een v60, km stand is nu 95000km, tot nu toe rijdt deze als nieuw, dus 70000km op 2 jaar wil zeggen dat de motor bijna altijd warm stond bij gebruik en dan maakt 't ni uit of 't korte of lange ritten zijn
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
              X