Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Golf R / BMW M2 / BMW M140i / M240i / RS3 / JCW

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
    Ik heb het geluk gehad om toch wat M-reeksen als daily driver te hebben gedurende verschillende jaren en het onderhoud is niet extreem duurder alleen zijn de intervallen korter. Uiteraard is het duurder naar verbruik toe maar ik bezie het rijden ermee dan ook als een stuk quality-time tijdens de werkuren...
    zo voel ik dat met mijn machien ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
      Hoeveel duurder is een m nu eigenlijk in onderhoud? De bedragen die ik hoor... Slik
      Als je echt stukken hebt dan wordt het duur. Remblokken en motorolie etc valt goed mee. Bandjes zijn duur als je sportief rijdt
      Benzine ook, maar dat is met elke auto natuurlijk. Heb nu toch 96000km's op de teller, auto was nieuw 2 en een half jaar geleden. Als je dan MAX 400km met 1 volle tank doet dan kan je beginnen rekenen he
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
        Heb nu toch 96000km's op de teller, auto was nieuw 2 en een half jaar geleden. Als je dan MAX 400km met 1 volle tank doet dan kan je beginnen rekenen he
        Das dan een 15000 euro aan naft

Als die toch ook een tank van 45 liter heeft zoals de 120d

Comment

Ik ga nog eens testrijden met de Focus RS en de Golf R, maar het zal hoogstwaarschijnlijk dan wel de M2 worden. Een M240i aangekleed kost toch ook al gauw 56k. Een M2 (automaat) met wat korting kost om en bij de 60k. Die paar k gaan het dan ook weer niet maken.

Geen idee hoe het zit qua korting voor een M2. Iemand hier een idee van? Mag je daar de standaard 6-7% voor rekenen?

Comment

M235i jong okazie 38000€ rest in pocket voor upgrades

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bstrong Bekijk Berichten
              Ik ga nog eens testrijden met de Focus RS en de Golf R, maar het zal hoogstwaarschijnlijk dan wel de M2 worden. Een M240i aangekleed kost toch ook al gauw 56k. Een M2 (automaat) met wat korting kost om en bij de 60k. Die paar k gaan het dan ook weer niet maken.

Geen idee hoe het zit qua korting voor een M2. Iemand hier een idee van? Mag je daar de standaard 6-7% voor rekenen?
              Als je voor de 18de beslist zijn er zomeractie's bij BMW. Bij een M240i was dat 7000€ korting en schuifdak gratis..
              Ik heb gehoord dat ze op een M2 amper tot geen korting meer geven omdat er zo een lange levertijd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Statix Bekijk Berichten
                Das dan een 15000 euro aan naft

Als die toch ook een tank van 45 liter heeft zoals de 120d
                52 liter

Comment

Schijnt ondertussen een 14 maand voor de m2 xD

Comment

das lang ^^ ik dacht dat ik op men rs al lang moeten wachten heb (6 maand) xD
                    Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                    Klikerdeklikhier
                    Car name: Octavius Rsus

Comment

Gisteren gaan testrijden met de Focus RS. Wat een wagen. Gezien ik twee weken geleden ben gaan testrijden met de BMW M2 (MT), ben ik zwaar aan het twijfelen om toch voor de Focus RS te gaan. Zowaar een 15k verschil, dat zich in het interieur uit, maar gezien het voor mij gewoon een funauto dient te zijn, stoorde me dat niet.

De RS rijdt ontzettend hard, is snel en biedt zeer ruw rijplezier aan.

Voor hetzelfde geld heb ik een BMW 140i (2017) en een Golf R. Maar ik durf wedden dat op vlak van puur rijplezier de RS wel bovenaan het lijstje blijft staan.

Dit geeft mijn keuzelijstje een onwaarschijnlijke wending door de RS nu op numero uno te zetten. Ik ga nog eens testrijden met de M2 (DKG), maar ik denk dat ik bij de RS ga blijven.

Comment

Is ook mijn favoriet, minder prestige maar meer Fun en wat geld over

Comment

M2! als weekend wagen zou ik de RS3 ook nog overwegen
                          lets have some more member berries

Comment

Nu de Cooper S verkocht is, wordt de knoop dit weekend doorgehakt.

Het gaat nog steeds tussen de RS of een jong occasie M235i. Mijn hart zegt M235i, mijn verstand zegt RS. De RS zal een betere " investering" vormen en is unieker. De BMW is nu al vervangen door een M240i en zal snel In waarde dalen.

Comment

Nu de Cooper S verkocht is, wordt de knoop dit weekend doorgehakt.

Het gaat nog steeds tussen de RS of een jong occasie M235i. Mijn hart zegt M235i, mijn verstand zegt RS. De RS zal een betere " investering" vormen en is unieker. De BMW is nu al vervangen door een M240i en zal snel In waarde dalen.
                              De focus wordt ook vervangen medio 2017 , dus tegen dat uw RS net geleverd is ,staat het nieuw model bij de dealer.
                              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                                De focus wordt ook vervangen medio 2017 , dus tegen dat uw RS net geleverd is ,staat het nieuw model bij de dealer.
                                Huh?! Bedoel je de RS500 varint dat eraan komt?

Edit: Ah, je bedoelt de Focuas an sich.
                                Het is dan niet de RS die vervangen wordt. Blijft toch wel iets uniekers dan een M235i, waarvan de prijzen nu al fors aan het dalen zijn.
                                Last edited by ; 23/09/2016, 09:55.

Comment

Een verhaal waar je boks van afzakt. Stel, je koopt van je zuurverdiende centen een splinternieuwe Audi RS3 (rijtest). Een auto met een vanafprijs van 71.860 euro, dus met wat gevink op de optielijst zit je al gauw aan 80.000 euro. Als je zoveel uitgeeft aan een auto wil je simpelweg waar voor je geld. […]
                                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Huh?! Bedoel je de RS500 varint dat eraan komt?

Edit: Ah, je bedoelt de Focuas an sich.
                                    Het is dan niet de RS die vervangen wordt. Blijft toch wel iets uniekers dan een M235i, waarvan de prijzen nu al fors aan het dalen zijn.
                                    Vergis ik me nu, maar dan koop je toch veel waar voor je geld ?

Comment

Keuze is gemaakt. Gisteren een M235i Premium Selection besteld in Alpinweiss. Productie = 11/2015 en hij heeft 10.000 km.
                                      Binnen vier weken mag ik hem gaan ophalen.

Comment

kuhhh kuhhhh lsd.

Comment

Zalig! Ik zou er ook ene willen

Comment

Working...
                                          X