Oorspronkelijk geplaatst door Elwood
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Golf R / BMW M2 / BMW M140i / M240i / RS3 / JCW
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenHoeveel duurder is een m nu eigenlijk in onderhoud? De bedragen die ik hoor... Slik
Benzine ook, maar dat is met elke auto natuurlijk. Heb nu toch 96000km's op de teller, auto was nieuw 2 en een half jaar geleden. Als je dan MAX 400km met 1 volle tank doet dan kan je beginnen rekenen he2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHeb nu toch 96000km's op de teller, auto was nieuw 2 en een half jaar geleden. Als je dan MAX 400km met 1 volle tank doet dan kan je beginnen rekenen he
Als die toch ook een tank van 45 liter heeft zoals de 120d
Comment
-
Ik ga nog eens testrijden met de Focus RS en de Golf R, maar het zal hoogstwaarschijnlijk dan wel de M2 worden. Een M240i aangekleed kost toch ook al gauw 56k. Een M2 (automaat) met wat korting kost om en bij de 60k. Die paar k gaan het dan ook weer niet maken.
Geen idee hoe het zit qua korting voor een M2. Iemand hier een idee van? Mag je daar de standaard 6-7% voor rekenen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bstrong Bekijk BerichtenIk ga nog eens testrijden met de Focus RS en de Golf R, maar het zal hoogstwaarschijnlijk dan wel de M2 worden. Een M240i aangekleed kost toch ook al gauw 56k. Een M2 (automaat) met wat korting kost om en bij de 60k. Die paar k gaan het dan ook weer niet maken.
Geen idee hoe het zit qua korting voor een M2. Iemand hier een idee van? Mag je daar de standaard 6-7% voor rekenen?
Ik heb gehoord dat ze op een M2 amper tot geen korting meer geven omdat er zo een lange levertijd is.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Statix Bekijk BerichtenDas dan een 15000 euro aan naft
Als die toch ook een tank van 45 liter heeft zoals de 120d2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
das lang ^^ ik dacht dat ik op men rs al lang moeten wachten heb (6 maand) xDSkoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
Klikerdeklikhier
Car name: Octavius Rsus
Comment
-
Gisteren gaan testrijden met de Focus RS.Wat een wagen. Gezien ik twee weken geleden ben gaan testrijden met de BMW M2 (MT), ben ik zwaar aan het twijfelen om toch voor de Focus RS te gaan. Zowaar een 15k verschil, dat zich in het interieur uit, maar gezien het voor mij gewoon een funauto dient te zijn, stoorde me dat niet.
De RS rijdt ontzettend hard, is snel en biedt zeer ruw rijplezier aan.
Voor hetzelfde geld heb ik een BMW 140i (2017) en een Golf R. Maar ik durf wedden dat op vlak van puur rijplezier de RS wel bovenaan het lijstje blijft staan.
Dit geeft mijn keuzelijstje een onwaarschijnlijke wending door de RS nu op numero uno te zetten. Ik ga nog eens testrijden met de M2 (DKG), maar ik denk dat ik bij de RS ga blijven.
Comment
-
Nu de Cooper S verkocht is, wordt de knoop dit weekend doorgehakt.
Het gaat nog steeds tussen de RS of een jong occasie M235i. Mijn hart zegt M235i, mijn verstand zegt RS. De RS zal een betere " investering" vormen en is unieker. De BMW is nu al vervangen door een M240i en zal snel In waarde dalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bstrong Bekijk BerichtenNu de Cooper S verkocht is, wordt de knoop dit weekend doorgehakt.
Het gaat nog steeds tussen de RS of een jong occasie M235i. Mijn hart zegt M235i, mijn verstand zegt RS. De RS zal een betere " investering" vormen en is unieker. De BMW is nu al vervangen door een M240i en zal snel In waarde dalen.2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenDe focus wordt ook vervangen medio 2017 , dus tegen dat uw RS net geleverd is ,staat het nieuw model bij de dealer.
Edit: Ah, je bedoelt de Focuas an sich.
Het is dan niet de RS die vervangen wordt. Blijft toch wel iets uniekers dan een M235i, waarvan de prijzen nu al fors aan het dalen zijn.
Comment
-
Een verhaal waar je boks van afzakt. Stel, je koopt van je zuurverdiende centen een splinternieuwe Audi RS3 (rijtest). Een auto met een vanafprijs van 71.860 euro, dus met wat gevink op de optielijst zit je al gauw aan 80.000 euro. Als je zoveel uitgeeft aan een auto wil je simpelweg waar voor je geld. […]Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bstrong Bekijk BerichtenHuh?! Bedoel je de RS500 varint dat eraan komt?
Edit: Ah, je bedoelt de Focuas an sich.
Het is dan niet de RS die vervangen wordt. Blijft toch wel iets uniekers dan een M235i, waarvan de prijzen nu al fors aan het dalen zijn.
Comment
Comment