Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lederen bekleding zonder stoelventilatie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lederen bekleding zonder stoelventilatie

Hallo,

Mijn eerste lederen wagen werd enkele weken terug besteld, maar is zonder stoelventilatie (wel met stoelverwarming). De wagen heeft intern al de status bereikt van "niet meer aanpasbaar". Nu weet ik niet wat ik moet verwachten als het zomerse temperaturen zijn want op internet lees je verhalen van "niet te houden", "kletsnat van zweet", ...

Wat is jullie mening?

Groetjes.

Ik heb lang gereden met een lederen interieur zonder ventilatie en dat was goed te doen in de zomer vond ik, na enkele minuutjes heeft de airco je voldoende afgekoeld. Het is nu ook niet dat het tijdens de Belgische zomers consistent 30 graden is he

Lederen zetels en zetelverwarming daarentegen vind ik wel een must, dus goed dat je die gekozen hebt

Comment

Leder en warme temperaturen zijn geen plezier . In Belgie valt dat nog goed mee.

Comment

ook nooit ventilatie gehad en nooit gemist, nu heb ik dat wel...en tis het eerste dat opstaat, echt geweldig

al meerdere autos met zetelverwarming gehad, en dat gebruik ik nooit - tenzij in een cabrio

maar, tis nu toch te laat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door neoneon Bekijk Berichten
          Hallo,

Mijn eerste lederen wagen werd enkele weken terug besteld, maar is zonder stoelventilatie (wel met stoelverwarming). De wagen heeft intern al de status bereikt van "niet meer aanpasbaar". Nu weet ik niet wat ik moet verwachten als het zomerse temperaturen zijn want op internet lees je verhalen van "niet te houden", "kletsnat van zweet", ...

Wat is jullie mening?

Groetjes.
          Als je airco hebt, dan is dat geen probleem.

Comment

Hier geen leder zonder ventilatie.

Comment

Lol, wat een vraag. Ik denk dat 99.9% van alle mensen nog nooit een auto gehad heeft met ventilatie.
              Gaat het hier over een astra?
              2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Als uw airco performant is, geen probleem. Leder zonder airco geen ervaring mee, dat zou ik toch niet willen...maar met airco, no sweat! (letterlijk)

Leder + stoelverwarming zou ik niet meer kunnen missen trouwens....zalig op koude winterdagen.

Lees reviews dat zetelventilatie in warme temperaturen wat tegenvallend kan zijn (tegenvallende verfrissing) maar in de winter schijnt de combinatie van koude buitentemperatuur + zetelverwarming + laagste ventilatiestand heel aangenaam te zijn.
                Last edited by TooTall; 06/07/2016, 07:46.
                Mijn Skoda

Comment

ik had ook 'meer/kouder' verwacht, tis geen ijsplaat waar je opzit itt de verwarming die je niet kunt ontkennen

nee, tis idd onvoelbaar haast, tot je ze afzet en dan pas merk je het duidelijk verschil...ik kan het alleen maar heel sterk aanraden, ik wil eigenlijk nooit meer zonder (zoals veel opties natuurlijk)

itt tot verwarming (die vaak pas voelbaar begint te werken met leder wanneer de autochauffage zelfs al begint te geven) werkt het ook direct

(zet het ook altijd voor de passagier op, er zal geeneen persoon iets van merken...ik zeg het ook nooit, maar ze zullen zich alleen aangenamer in de zetel voelen)
                  Last edited by bobo; 06/07/2016, 08:42.

Comment

Wij hadden geen ventilatie in onze E46 met lederen interieur. Diversen keren mee naar het Zuiden gereden, temperaturen boven de 35°.
                    In tegenstelling tot het antieke skaï, waar we als kind ons billen aan verbrandden, en het pauper-standaardstof, die warm blijft aanvoelen, hadden we geen klachten.
                    Let wel: 't was een beige interieur. Een zwart of andere donker kleur zal misschien wel meer opwarmen.
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                      Wij hadden geen ventilatie in onze E46 met lederen interieur. Diversen keren mee naar het Zuiden gereden, temperaturen boven de 35°.
                      In tegenstelling tot het antieke skaï, waar we als kind ons billen aan verbrandden, en het pauper-standaardstof, die warm blijft aanvoelen, hadden we geen klachten.
                      Let wel: 't was een beige interieur. Een zwart of andere donker kleur zal misschien wel meer opwarmen.
                      Ik had in m'n E46 een grijs/zwart lederen interieur. Ook nooit problemen mee gehad, vooral airco doet het 'm!

Comment

ik heb wel makkelijk praten, is een okkazie dus moest er niet echt voor betalen
                        ...maar geventileerde zetels was wel een must, samen met de distronic...kleur en welke janten erop liggen is dan weer minder van tel

als je koukleum bent zijn verwarmde zetels nuttig...maar ik heb het erg snel te warm

Comment

Inderdaad, al donkere en lichte kleuren leder gehad, en ook al mee naar het zuiden gereden, maar wel steeds een goeie zweedse airco, en heb nog nooit last gehad van te warme zetels.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Als het winter is en je auto staat buiten, dan is zetelverwarming een must omdat je sneller warmer zal voelen.

Als de auto in een niet te koude garage staat, zal je dit veel minder nodig hebben.

Comment

Als je een standkachel hebt is zetelverwarming ook niet nodig

Comment

als je deftig leder hebt, hebt ge geen verwarming noch ventilatie nodig. Leatherette, skai enz is wat anders....

Comment

Ervaar het eens

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Zetelverwarming: nog nooit gebruikt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                      Zetelverwarming: nog nooit gebruikt.
                                      Dan kun je evengoed zeggen . Ik heb een vrouw en ik heb haar nog nooit gepakt.

Comment

Volgens jouw "logica" zou dat uiteraard perfect kunnen ZwartPaard ...

Comment

Working...
                                        X