Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Break gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Break gezocht

Mijn oude Mercedes break E-klasse (12 jaar) begint nu echt wel op zijn oude benen te lopen. Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe break, waarbij ik vooral nood heb aan een grote koffer.

Ik ben echter allesbehalve een autokenner en heb geen echt idee in welke richting ik moet zoeken voor een nieuwe break.
    Ik was zeer tevreden over mijn Mercedes, maar het onderhoud is natuurlijk wel behoorlijk duur.

Daarom mijn vraag aan jullie: welke break kunnen jullie aanraden die betrouwbaar en comfortabel is? Ervaringen, meningen, ...
    Dank bij voorbaat

Een V70 heeft een gigantische koffer en is tevens zeer comfortabel.

Comment

Een VW Passat Break heeft een grote koffer. Aankoopprijs en onderhoud zal wat goedkoper zijn dan een Mercedes/BMW/Audi/Volvo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
        Een V70 heeft een gigantische koffer en is tevens zeer comfortabel.

Ik volg
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Onderhoud van een V70 zal absoluut niet duurder zijn dan een VW Passat.

Comment

Een V70 is toch niet (nieuw) meer verkrijgbaar?

Comment

zijn nog stockwagens hé.....pm mag altijd
              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Misschien geef je ook beter een budget op, anders kan je net zo goed weer een (tweedehands) Mercedes E Break kopen.

Comment

Die werden nieuw gemaakt tot 01/2016, dus er moeten er nog te vinden zijn.

Comment

komt er daar een opvolger van of is de V90 de opvolger?
                    2.0 JTDm

Comment

V70 en V50 zijn verdwenen. De klassen zijn wat verandert.
                      V40 is opvolger van de V50, maar is kleiner.
                      V60 is kleiner dan de V70 maar wel groter dan de V50.
                      V70 is kleiner dan de V90 maar groter dan de V60.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
                        Misschien geef je ook beter een budget op, anders kan je net zo goed weer een (tweedehands) Mercedes E Break kopen.
                        Ik wil tot 30.000 gaan. Uiteraard ben ik daaraan aan het denken, maar wou graag even wat vergelijkende reacties

Comment

benzine of diesel?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                            Ik volg
                            + 2!

Vorig onderhoud was €320, dus zal inderdaad wat in dezelfde lijn liggen.

Comment

koffervolumes

superb 1950
                              mercedes s 212 1950
                              passat 1780
                              volvo v70 1600

Comment

Ook eens met 'normale' maten;

Superb: 660-1950 l
                                E-Klasse: 695-1950 l
                                Passat: 650-1780 l
                                V70: 575-1600 l
                                V90: 560-1526 l

Lol, waar is de tijd dat Volvo nog de grootste koffers hadden...
                                Van de nieuwe V90 verschiet ik enorm.
                                Vraag me af hoe ruim de achterbank is bij bv een E-Klasse met die maten qua koffer.

Comment

volvo heeft nooit de grootste koffer gehad, das altijd de e geweest, nu de superb want de 2017 s213 heeft nog maar 1820 ocharme, al kan er nog altijd wel een europallet in

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                    Vraag me af hoe ruim de achterbank is bij bv een E-Klasse met die maten qua koffer.
                                    stuk minder als een superb, maar met een a6 of 5 of v70/90 zal het niet veel schelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      volvo heeft nooit de grootste koffer gehad, das altijd de e geweest, nu de superb want de 2017 s213 heeft nog maar 1820 ocharme, al kan er nog altijd wel een europallet in
                                      De 850 had toch ook een serieus koffertje?
                                      960 l zonder platgelegde zetels. Komen de hedendaagse wagens nog niet met hun hielen aan.
                                      Een E-Klasse uit dezelfde periode had amper 600 l.

Comment

960 onder de ramen met bank plat zeker, 960 dakani

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Working...
                                        X