Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia ST 1.6 Turbo 170pk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
    Ik had mijn auto al voor ik daar werkte. Kga nie speciaal nen andere auto kopen omdat ik op die moment bij een Opel dealer werk.
    Reed gij met een Porsche de tijd dat ge daar werkte? (Ale dacht toch dat gij dat waart dat tijdje bij P had gewerkt?)
    Wel een Audi toen verbroedert merk hé. Voor de rest Rovers als collectiewagens en anders altijd de merken waar ik voor werk.
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
      Wel een Audi toen verbroedert merk hé. Voor de rest Rovers als collectiewagens en anders altijd de merken waar ik voor werk.
      Mijn broer heeft het slimmer opgelost: is gaan werken bij zijn favo merk

Comment

Graag niet VW en Audi vermelden in mijn Opel draadje. BMW en Mercedes mogen wel
        Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Comment

En heb je hem ondertussen al?
          2012 Opel Astra ST Ecoflex
          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Yep, gisterenavond gaan ophalen. Wou vandaag eens de IntelliLink onder handen nemen, maar met dit pokkeweer had ik er geen zin in (ik HAAT de zomer).
            Misschien morgen. Foto's volgen sowieso.
            Tussen haakjes, de auto is gewoon Z-A-L-I-G !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk Berichten
              Je gaat me toch niet zeggen dat ik met een auto van 125Kw (170 pk dus) maar evenveel BA ga betalen dan met een auto van 80kw (110pk) ?

Zoals gezegd : fiscale pk hangt af van cylinderinhoud, BA wordt berekend op Kw van de motor, omnium is gebaseerd op catalogusprijs/waarde van de auto.

zal geen groot verschil geven
              Last edited by camaro 68 rs; 28/08/2016, 09:09.
              Z4 M40i

Comment

Hier te bekijken :

Comment

Working...
                X