Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nummerplaathouder met parkeersensoren of camera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nummerplaathouder met parkeersensoren of camera

Ik rij met een Citroën Nemo die volledig dicht is achteraan. Nu merk ik dat dicht bij een obstakel parkeren op alleen je buitenspiegels niet altijd even makkelijk is om afstand te schatten zeker als het obstakel recht achter de auto zit en je het door je spiegels amper kunt zien. (Denk aan een boom, bloembakken, etc en het gebeurd toch vaak dat ik daar tegen moet parkeren)

Nu zag ik in de winkel zo'n nummerplaathouder met parkeersensoren, iemand ervaring mee? Werkt zoiets goed? Ook zit mijn nummerplaat links op de auto dus ik heb mijn bedenkingen of dat dat bij mij wel deftig gaat werken. Het kost een kleine 40 euro en dat is voor mij niet weinig.

Ook zijn er nummerplaathouder met een achteruitrijcamera, mits wat zoeken vind je die ook voor dat bedrag of iets meer. Zou dat een betere optie zijn? Iemand daar ervaring mee? Of is het allebei rommel en hou ik beter mijn geld bij?
    Heb ook al aan een losse camera gedacht maar die kosten al meteen een stuk meer.
    2012 Abarth 500 'esseesse'

Ik heb dat in 2005 op de Vivaro gehad en dat werkte perfect.
    Die zat wel mooi in het midden.
    10 jaar later zou het toch mee geëvolueerd mogen zijn.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      Ik heb dat in 2005 op de Vivaro gehad en dat werkte perfect.
      Die zat wel mooi in het midden.
      10 jaar later zou het toch mee geëvolueerd mogen zijn.
      Hmm, denk dat ik het morgen dan toch maar ga kopen. Maar eerst nog eens zien hoe ik mijn nummerplaat uit de huidige kan krijgen, zit erin geklikt (zonder vijzen) en heb juist eens in de rapte gekeken en ik krijg er geen beweging in.
      2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Working...
      X