Hey iedereen,
Ik ben sinds kort begonnen als junior bij een KMO in Leuven. één van de voordelen van deze job was een bedrijfswagen. Omdat dit bedrijf vrij jong is hebben ze nog niet veel ervaring met leasing van wagens aan personneel en ze vroegen me daarom om mee te helpen zoeken naar goede, betrouwbare en niet al te dure partijen die leasing voorzien. Het plan is om binnenkort nog wat mensen aan te werven en deze dezelfde voordelen te bieden als mij.
Ik vind op het internet bitter weinig terug over leasing voor KMO's en beoordelingen van klanten over leasingbedrijven. Mijn vraag aan jullie is nu: Kunnen jullie me een beetje wegwijs maken in het leasingmillieu: Wie zijn de grote spelers? Welke bedrijven raden jullie aan voor KMO's? Hoe maak ik een goede vergelijking op van wie wat kan bieden?
EDIT:
Om even antwoord te geven op bovenstaande vragen:
1: Ik krijg een firmawagen.
2: vrije keuze voor budget
3: +- 300 euro/maand
8: Meestal korte ritten (30 minuten per dag). Occasioneel heel lange ritten ( tot 4u per dag).
9: Niet veel fileverkeer, vooral tussenwegen zonder autostrade.
10: Mag automatische versnellingsbak maar is geen vereiste.
12: Ik zal 95% van de tijd alleen rijden.
13: Bagageruimte is niet zo belangrijk.
14: Airco, radio. Al de rest zoals GPS, achteruitkijkhulp, ... is optioneel.
15a: Prestaties 3
15b: Comfort 4
16: Voorkeuren: Audi a1 lijkt me een mooi en stijlvol autotje in deze categorie. Heb in het verleden een tijd met een audi gereden en dat was een prettige ervaring die ik graag zou overdoen.
17: Alles van renault of peugot. Ik ben niet helemaal weg van hun looks.
Alvast bedankt,
Elias
Comment