Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke MB: A of GLA ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke MB: A of GLA ?

Vraag is niet moeilijk maar keuze wel: welke raden jullie aan ?
    GLA 180 benzine automaat Night Edition
    A klasse 180 benzine manueel

Beide goed uitgerust (zie foto's)
    Dient als 2e auto --> stockmodel..

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Sintruin till I die

Ik zou voor de GLA gaan. Handig dat je beetje hoger zit.

Comment

De GLA natuurlijk! Ik ben erg tevreden over de mijne, over de dealer minder, ik doe het onderhoud in Polen. Is dat bij groep Jam? Dan heeft de mijne daar ook tussen gestaan

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

GLA all the way. Zijn die allen met renaultmotor?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
          GLA all the way. Zijn die allen met renaultmotor?
          Neen, mijne 200d is de 2,1 van Mercedes. 180d is van Renault.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ik ben nog jong, ik kies de A.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

GLA is totaal anders rijden, veel betere ophanging ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                Ik ben nog jong, ik kies de A.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
                Moest je al papa zijn zou de keuze anders liggen :p

Bij deze, GLA

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

maakt de keuze tussen automaat of manueel je niets uit ? Want dat lijkt me tussen deze twee toch een groot onderscheid ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    Neen, mijne 200d is de 2,1 van Mercedes. 180d is van Renault.
                    van de 180 wist ik en toen ik vorig jaar de CLA SB liet configuteren, koos ik voor de 200 voor dat en de automaat.

Maar dacht ergens gelezen te hebben dat vanaf dit jaar in de 200 ook nen renaultmotor ligt. Maar da ging over C-Klasse dacht ik en dus ni verder gekeken hoe of wat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                      van de 180 wist ik en toen ik vorig jaar de CLA SB liet configuteren, koos ik voor de 200 voor dat en de automaat.

Maar dacht ergens gelezen te hebben dat vanaf dit jaar in de 200 ook nen renaultmotor ligt. Maar da ging over C-Klasse dacht ik en dus ni verder gekeken hoe of wat.
                      De C200 is inderdaad een Renault motor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        Moest je al papa zijn zou de keuze anders liggen :p

Bij deze, GLA

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

We zullen binnen 5 weken nog eens klappen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          De GLA natuurlijk! Ik ben erg tevreden over de mijne, over de dealer minder, ik doe het onderhoud in Polen. Is dat bij groep Jam? Dan heeft de mijne daar ook tussen gestaan

Neen, Claes St-Truiden

Hou rijdt de 180c ? Genoeg power ?

Sintruin till I die

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                            maakt de keuze tussen automaat of manueel je niets uit ? Want dat lijkt me tussen deze twee toch een groot onderscheid ..
                            Neen, als 2e auto geeft dat de doorslag niet net zoals budget voor beide...

Night Edition heeft alles erop en eraan...

Sintruin till I die

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                              Neen, Claes St-Truiden

Hou rijdt de 180c ? Genoeg power ?

Hangt van persoon tot persoon af zeker?
                              Ik heb vorig jaar dan ook een testrit gedaan met een CLA SB200 met automaat en die 136pk was wel wat meer dan mijn 115pk in de C5, maar het kan mij niet overtuigen om ervoor te kiezen. En de 220 was dan alweer te duur en de CO2 te hoog. Alle merken liggen zowat bijeen met zuinige motoren met weinig co2 en 150pk en daar blijft Mercedes precies wat achter.

Wss dat ze dan in de 180's een zuinige renaultmotor leggen. Maar voor zulk premium merk, vind ik het nog steeds teleurstellend dat ze bij ne fransoos ne motor gaan lenen. Koop u dan ne megane die €10000 goedkoper is.

Comment

Ze gaan wel ne volledige auto lenen bij Renault (Kangoo)... Mercedes zal toch wel nagegaan hebben of die motor voldoet aan hun kwaliteitseisen?

Comment

de a is een snoepje kwa lijn, maar gla rijdt zoveel beter en heeft autobak >>> gla

Comment

A klasse, rijdt veel directer en een beter gevoel met de weg.

Comment

Ik zou persoonlijk voor de GLA kiezen. Al denk ik dat een testrit snel duidelijkheid zal geven welke van de 2 je verkiest.
                                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                        Ze gaan wel ne volledige auto lenen bij Renault (Kangoo)... Mercedes zal toch wel nagegaan hebben of die motor voldoet aan hun kwaliteitseisen?
                                        Daar twijfel ik niet aan dat die motoren slecht of goed zullen zijn. Renault maakt geen slechte motoren. Enkel saaie motoren.
                                        Maar een niche merk als Mercedes is dit het laatste wat ge ervan verwacht. En ge hebt natuurlijk mensen die niet erg merkgericht zijn, maar zo zijn er in de wereld wel bepaalde merkfreaks. Bv de Benz-freaks, Citrofielen,... . Ik kan me best voorstellen dat een Benz-Freak daar gaat afhaken, tenzij die sowiso altijd zwaardere motoren neemt. Hetzelfde met de Citrofielen. Dat zijn mensen die zot zijn van ne Citroën omwille 'de bollen' (=pneumatische ophanging). Deze zullen ook enkel rijden met citroëns met bollen. Nu dat Citroën er vanaf volgend jaar compleet mee gaat stoppen, gaan die mensen de laatste modellen nog in huis halen en daarna wss stoppen met citroën in het geheel.

Marketing gericht weet ik niet of dat zo goed is. Zo was er ook de Chrysler 300C en de voyager die redelijk verkochten. Ze plakten er een Lancia logo op en de verkoop kelderde helemaal.

Nu, zulke organisaties hebben enorme marketingmensen in dienst die daaromtrent studies maken. Waarschijnlijk zal zo een studie uitwijzen dat het verlies aan klanten niet opweegt tegenover de kost die weg valt door ergens anders een goedkoop moteurke te gaan kopen. Of gaan ze er vanuit dat ze 10 trouwe klanten verliezen en daardoor 100 andere klanten bij krijgen.

Ik spreek hier dus puur gevoelsmatig over mijn idee ervan. Anderen zullen er anders over denken en studies zullen het tegendeel bewijzen. Volvo heeft ook een tijdje met PSA motoren gereden en zijn daar wijselijk mee gestopt.

Comment

Working...
                                        X