Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1.8tfsi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1.8tfsi

Ik zit met een kleine hersenkronkel. Ik overweeg terug een benzine te kopen na 2 jaar dieselen met men Laguna coupé maar ben er nog niet helemaal uit. Ik doe wel minder km (15k/jaar) en wil wel eens iets nieuws. Langs andere kant is men wagen bulletproof en rij ik er nog wel redelijk graag mee.

Ik kwam al snel uit bij een A3 met de 1.8motor.
    Is deze in combinatie met de S-tronic goed? Heeft iemand hier ervaring mee? Is de motor betrouwbaar want ben nog altijd wantrouwig tov tfsi. Ik overweeg ook de Leon met dezelfde motor.

De nieuwe megane GT 205 is ook een optie..
    Last edited by SteakFriet; 30/08/2016, 23:33.

En een recente 1-serie ?

De A3 met S-tronic gaat zeker geen verkeerde keuze zijn , rijdt erg goed zonder amusant te zijn ...
    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
      En een recente 1-serie ?

De A3 met S-tronic gaat zeker geen verkeerde keuze zijn , rijdt erg goed zonder amusant te zijn ...
      Een BMW wordt het zeker niet. Ik heb een e87 en e90 gehad en die bakken hebben me enkel maar veel geld gekost door allerlei mankementen. Ik zeg niet dat bmw onbetrouwbaar is maar laat ons het houden op geen goede match. Ook spreekt het interieur van recentere modelllen me niet meer aan.

Comment

Giulietta 1.4 tct?

Comment

Ik zou met jouw budget uitkijken naar een nieuwe eerlijk gezegd.
          Net de grens over bij http://juetten-koolen.de voor een seat leon 1.8st kijken of een beetje opleggen voor een cupra
          Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Ik geef de voorkeur aan een belgische. Langs andere kant als het een nieuwe is maakt niet veel uit.

Comment

1.8tfsi

http://www.autosseghers.be/Car/Details/130 bij een garage in men buurt staat nu een 1.8. Op zich redelijke prijs ook en vriendelijke mens (ervaring mee). Deze ga ik zeker eens bekijken.
              Last edited by SteakFriet; 30/08/2016, 20:23.

Comment

Audi gaan bekijken maar zo een 3deurs valt toch wat te klein uit tov de sportback.

Comment

Working...
                X