Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nummerplaat kleven ipv schroeven

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nummerplaat kleven ipv schroeven

Welke tape kan je gebruiken om een plaat vast te plakken ipv schroeven?
    Ik wil geen gaten maken in de bumper, komt uit ch die was ook gekleefd.

Die is ook geplakt maar geen idee met wat juist. Dubbele plakband is wat te zwak denk ik.

Polo 6n 1.4

Velcro?
    =================
    2016 Skoda Octavia RS

Comment

Tec7
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Op mijn vorige wagen had ik de voorste plaat geplakt met dubbelzijdige plakband die geschikt was voor spiegels te bevestigen in vochtige ruimtes. In de Gamma enzo hebben ze keuze genoeg daarin.

Comment

ge hebt toch een speciale uitsparing op de bumper waar je de vijzen van de nummerplaathouder kan inschroeven. Je nummerplaat schroef je dan gewoon met 4 kleine vijsjes vast in de plaathouder.

Tape die straf genoeg is, gaat uiteindelijk ook leiden tot schade: ofwel aan de lak, ofwel aan de plaat. En dan moet je die er nog zien af te krijgen.

Plaathouder heb ik trouwens gewoon ook aan de voorzijde gebruikt omdat mijn auto daar ook uitsparingen heeft om een vijs in te krijgen.
          www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten

Tape die straf genoeg is, gaat uiteindelijk ook leiden tot schade: ofwel aan de lak, ofwel aan de plaat. En dan moet je die er nog zien af te krijgen.
            Dat maakt toch niets uit dat die lak meegeeft, op die plaats komt toch altijd een plaat..

Comment

de lak op bumpers durft als eens verder te gaan omdat die bij nieuwe auto vaak niet goed wordt voorbereid (lees: geen hechtingslaag op de plastiek gezet, geen grondlaag, enkel lak met vernis)

en dan zit ge met spuitkosten
              www.peugeotforum.be

Comment

de lak op bumpers durft als eens verder te gaan omdat die bij nieuwe auto vaak niet goed wordt voorbereid (lees: geen hechtingslaag op de plastiek gezet, geen grondlaag, enkel lak met vernis)

€50 in Roemenië maakt de zaak niet.

Moet enkel voor de keuring kunnen volhouden daarna terug srips.
                Velcro lijkt mij wel wat daarvoor. En hopelijk zo geen aap die daar voor afkeurt die heeft chance dat mijn handrem ook niet pakte want enkel daarvoor afkeur..
                Polo 6n 1.4

Comment

Je hebt tape die 100 kg kan dragen van Tesa.
                  Die plaat zal wel blijven hangen.
                  Afhalen is warm maken.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

1m velcro gekocht. Eerst nog de remmen fixen.
                    Polo 6n 1.4

Comment

Bron?

Comment

3 jaar avondschool, herstelling aan auto's,... da's mijn bron
                        www.peugeotforum.be

Comment

Had verkeerd gelezen, dacht dat je beweerde dat er geen primer enz op moest.

Comment

Zelfklevende nummerplaat.

Comment

Working...
                            X