Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ruime hybride wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ruime hybride wagen

Beste allen,

M'n vrouw rijdt nu met een skoda octavia van het werk en heeft op 5 jaar tijd een goede 240.000 km gereden.

Als volgende overweegt zij nu een hybride, maar is dit wel aan te raden met dergelijke afstanden?

Verder zoeken wij een ruime hybride, moet een break zijn en voldoende krachtig zijn.

Mijn oog viel op de passat gte, maar met wat opties zit je ruim boven de 55.000 euro (lol) .

Toyota hybride vinden we unaniem gewoon lelijk.

Iemand tips?

Moet hij nieuw zijn? Kennis zocht iets gelijkaardigs en is in Duitsland naar de hybride Mercedes E's gaan kijken. Daar ging in tweedehands zen flink stuk van de prijs af. Hij is uiteindelijk wel met een Lexus GS thuisgekomen.

De Peugeot 508 RXE is een hybride diesel, maar ik weet niet of je voor t Franse comfort te vinden bent.

En ik durf het bij niet zeggen, maar een is BMW 225xe niets?
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Met dergelijke afstanden ga je in de praktijk maar heel weinig verbruiksvoordeel halen, mar het VAA-voordeel blijft natuurlijk

Comment

En toch zou ik voor hybride naar Toyota/Lexus gaan....
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
          Moet hij nieuw zijn? Kennis zocht iets gelijkaardigs en is in Duitsland naar de hybride Mercedes E's gaan kijken. Daar ging in tweedehands zen flink stuk van de prijs af. Hij is uiteindelijk wel met een Lexus GS thuisgekomen.

De Peugeot 508 RXE is een hybride diesel, maar ik weet niet of je voor t Franse comfort te vinden bent.

En ik durf het bij niet zeggen, maar een is BMW 225xe niets?
          Ja, het moet een nieuwe zijn. Eens kijken bij Peugeot desnoods. Jammer dat skoda voorlopig nog geen hybride aanbiedt.
          Oorspronkelijk geplaatst door KoenVdrm Bekijk Berichten
          Met dergelijke afstanden ga je in de praktijk maar heel weinig verbruiksvoordeel halen, mar het VAA-voordeel blijft natuurlijk
          Tgoh. Een aangeklede octavia 2.0 tdi of een peperdure passat gte komen quasi op hetzelfde vaa (klein verschil in voordeel passat). De veel hogere aankoopprijs nekt die passat in mijn ogen. Voor 55k koop ik wel iets anders.

Die volvo hybride is ook ridicuul duur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
            Ja, het moet een nieuwe zijn. Eens kijken bij Peugeot desnoods. Jammer dat skoda voorlopig nog geen hybride aanbiedt.

Tgoh. Een aangeklede octavia 2.0 tdi of een peperdure passat gte komen quasi op hetzelfde vaa (klein verschil in voordeel passat). De veel hogere aankoopprijs nekt die passat in mijn ogen. Voor 55k koop ik wel iets anders.

Die volvo hybride is ook ridicuul duur.
            je ontwijkt de 225xe ...

Comment

Toyota / Lexus zijn de enigen die hier een ruime ervaring mee hebben en die bovendien betrouwbaar zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                je ontwijkt de 225xe ...
                . Een BMW-rijder hé. Al is het ook geen break.
                autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

als het een firmawagen is wel, maar op privéwagen heeft VAA niets te zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                    als het een firmawagen is wel, maar op privéwagen heeft VAA niets te zien
                    De TS begint toch met de zin ".... Octavia van het werk..." ?

Comment

Auris Touring Sports Hybrid vind ik anders niet mis (en even veel plaats al in die Skoda)
                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

De TS begint toch met de zin ".... Octavia van het werk..." ?
                        Damn, idd overzien gehad op het kleine schermpje van de iPhone

Stupid.

Comment

Nu, een hybride gaat haar werkgever aan brandstof zeker niet minder kosten, want zo ne hybride naft verbruikt bijna evenveel of een beetje minder dan een zuinige diesel. En diesel kost nog steeds minder.

Dus mss een hybride diesel overwegen. Ken ze niet allemaal, maar zeker den DS5, Peugeot 508 en de Volvo V60 zijn in diesel hybride te krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                            Auris Touring Sports Hybrid
                            Vorige week eentje geconfigureerd, kwam aan €33.000.

Comment

Outlander PHEV? Veel ruimer worden ze niet denk ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                                Outlander PHEV? Veel ruimer worden ze niet denk ik...
                                Zuipt zich wel te pletter eens de batterij op is. Autowereld heeft die een paar maand getest. Wel een ruime wagen.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

7l per 100 km heb ik net gelezen?

Oorspronkelijk geplaatst door autowereld.com
                                  De actieradius zal daarbij in zijn totaliteit zo'n 650 km bedragen en het gemiddelde verbruik, zeker op lange afstanden, zo'n 7 l/100 km.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                                    Beste allen,

M'n vrouw rijdt nu met een skoda octavia van het werk en heeft op 5 jaar tijd een goede 240.000 km gereden.

Als volgende overweegt zij nu een hybride, maar is dit wel aan te raden met dergelijke afstanden?

Verder zoeken wij een ruime hybride, moet een break zijn en voldoende krachtig zijn.

Mijn oog viel op de passat gte, maar met wat opties zit je ruim boven de 55.000 euro (lol) .

Toyota hybride vinden we unaniem gewoon lelijk.

Iemand tips?
                                    Dat een Prius niet mooi is klopt ,maar een Auris Touring Sports Hybrid is een heel mooie ruime betrouwbare auto.
                                    Z4 M40i

Comment

Ik zou voor een diesel gaan.De goede en leuke hybrids kosten nu éénmaal geld . Ik ken wel een hele leuke hybrid voor weinig geld daar je er veel korting voor krijgt maar het is wel geen break . Infinity q50 hybrid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                        Infinity q50 hybrid.
                                        Je betaalt je wel blauw aan taksen met die 3.5 V6 in België

ook niet interessant in VAA wegens hoge catalogusprijs en hoge CO2
                                        2.0 JTDm

Comment

Working...
                                        X