Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ruime hybride wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
    Bedankt allen.

Heb de benzine hybride afgeschreven en de diesel hybride is belachelijk duur (volvo break meer dan 60k lol, terwijl echt verbruik geen 1,8 maar 4,5 liter bedroeg) .

Dus zal het een pure diesel worden.
    Stond vorige week bij m'n dealer; http://charels-lokeren.selekt.volvoc...entum-u7bl2ekl

Goed uitgerust, maar blijft inderdaad wel duur voor 'maar' een V60 te zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk Berichten
      rennfox hoeveel verbruikt jouw IS?
      Ik weet het niet zo exact want meestal rijdt mijn vrouw met de Lexus.
      h/t Oostenrijk in juli met toch wel een aantal snelle stukken + files + wat bergpassen was gemiddeld 6,5 liter.

Gemiddelde op Spritmonitor staat op 6,4 liter
      Maar als je er echt op let dan kan het zeker zuiniger (er zijn er ook van 5,..)
      2021 Taycan 4S
      2021 Lexus UX250h

Comment

Toch wel netjes voor een 223pk kist
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
          Ja, ik ken iemand met een 330d met 310pk en die kerel verbruikt maar 6,5 liter diesel. Allez dat maakt hij me toch wijs.

Comment

Ja, ik ken iemand met een 330d met 310pk en die kerel verbruikt maar 6,5 liter diesel. Allez dat maakt hij me toch wijs.

Metaxa zit met zijn Allroad en 313pk ook op 6,5 liter
            Zijn vrouw doet met haar Q7 (272pk) zelfs 6,3 liter

Alles kan.

Comment

Als je een 330d gebruikt als een 320d, dan zal die 330d ook niet veel meer dan die 320d verbruiken. Iets wat in onze regionen vrij normaal is.

Comment

Mijn 330d zat op 7 liter, ik vond dat wel netjes.. maar die Lexus is wel een benzinekist, daar verwacht je eerder 9-10 liter
                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Als je een 330d gebruikt als een 320d, dan zal die 330d ook niet veel meer dan die 320d verbruiken. Iets wat in onze regionen vrij normaal is.
                  Zal die dubieuze persoon eens zeggen dat hij die teller moet resetten.

Comment

Met zo'n verbruik rijdt ge toch kalm?

Comment

Die persoon doet z'n verbruik wel dalen met langere stukken snelweg op CC. De stukken waarbij hij sportiever rijdt doen dat dan niet zo hard stijgen. Het is waar hij woont eigenlijk quasi onmogelijk om lange tijd plankgas te rijden.

Comment

Die persoon doet z'n verbruik wel dalen met langere stukken snelweg op CC. De stukken waarbij hij sportiever rijdt doen dat dan niet zo hard stijgen. Het is waar hij woont eigenlijk quasi onmogelijk om lange tijd plankgas te rijden.
                        Duidelijk een beta die persoon, een alpha zou constant knallen om z'n dominantie te tonen op de snelweg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                          Toyota/Lexus is eerst en vooral een Japanse fabrikant. Dat betekent dat deze alles zal in zetten op technologie die geaprecieerd wordt in het thuisland en in de VS. En dat is hybride. Daar is heel wat geld en moeite in gepompt en ik zou zeggen dat het gewoon de beste hybrids zijn die er bestaan. Er komt gewoon nooit wat fout aan. Spijtig genoeg leven wij hier nog in een te erg verdieselt land en dat is nu iets waar Toyota echt lak aan heeft. D4D's zijn waardeloos tov de hybrides op betrouwbaarheidsgebied
                          Dan bedoel je toch de d4d van de ad reeks denk ik want aan de cdtv reeks van voor 2006 kwam nie veel aan buiten de ventielen op de drukpomp.maar dat was op een halfuurtje zelf snel op te lossen.zelf heb ik bijna 280000 km met zo een cdtv en echt 0 problemen voor de rest.

Comment

Hoorde toch ook al van problemen met hybrides hoor. Dat bv. na een jaar of 5 de elektrische omvormer het begeeft, wat meteen een dure herstelling is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                              Duidelijk een beta die persoon, een alpha zou constant knallen om z'n dominantie te tonen op de snelweg.
                              Die alpha rijdt wat trager omdat het lief van de bèta hem een blowjob aan het geven is.

Wat perfect gaat met een automaat.

Comment

Die alpha rijdt wat trager omdat het lief van de bèta hem een blowjob aan het geven is.

Comment

Als deTS nu nog niet overtuigd is om voor de automaat te kiezen ...

Comment

Net gezien dat de Kia Optima ook in plug-in hybride gaat komen.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      Net gezien dat de Kia Optima ook in plug-in hybride gaat komen.
                                      Eens checken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tim147 Bekijk Berichten
                                        Dan bedoel je toch de d4d van de ad reeks denk ik want aan de cdtv reeks van voor 2006 kwam nie veel aan buiten de ventielen op de drukpomp.maar dat was op een halfuurtje zelf snel op te lossen.zelf heb ik bijna 280000 km met zo een cdtv en echt 0 problemen voor de rest.
                                        Inderdaad! de AD 2.0 en AD 2.2 maar ook de ND motoren laat je beter liggen. Alles met een D-riem was nog goed!
                                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                          Ze zijn wel traag . Je zou éérder denken dat je een dikke 50pk minder hebt. De enige leuke hybride die ik heb gereden is de q50 hybrid en ah3 zoals die van frack.

Comment

Working...
                                          X