Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes CLK cabrio met AMG pack - Perte total

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hoeveel heb je uiteindelijk gekregen van de verzekering?

Was een heel mooie auto.
    Bijzonder dat je nu van enkele maanden zonder auto naar een E63 zal gaan.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Mercedes CLK cabrio met AMG pack - Perte total

Na onderhandelingen nog ongeveer 13.700 euro ontvangen.

Weet momenteel écht niet wat gedaan ... een aantal maanden autoloos blijven of toch maar een auto kopen, leasen, huren, ... voor maximaal 12 maanden?
      Last edited by ; 03/10/2016, 22:05.

Comment

Waarom kan je nog niet de AMG kopen?
        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

@ThibautDD omdat de nieuwe E AMG Coupé/Cabrio modellen momenteel nog niet uitgekomen zijn (voorzien voor de zomer 2017 dacht ik).

Comment

Het bedrag is hoger dan ik verwacht had. Des te beter.

Comment

rest in peace!
              bedrijf dat schadewagens opkoopt, hopelijk gaan ze hem strippen in plaats van goedkoop op te lappen en te verkopen aan een onwetende duts
              Oorspronkelijk geplaatst door ThaFonz Bekijk Berichten
              Weet momenteel écht niet wat gedaan ... een aantal maanden autoloos blijven of toch maar een auto kopen, leasen, huren, ... voor maximaal 12 maanden?
              leasen en huren is erg duur als privépersoon.
              gewoon een wagen kopen die stabiel blijft qua prijs, dus meestal wat ouder. genoeg volk op autoforum dat veel autos niet langer dan 6-24 maand houdt, en beweert dat de auto hen amper geld kost (buiten taks/verzekering/brandstof)
              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Van je 26ste tot je 39ste, wat een periode. Het gebeurt niet zo vaak hier.

Kan je geen recente occasie kopen bij de dealer waar je de E zou bestellen en nu al afspreken dat ze de auto dan weer zouden moeten overnemen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThaFonz Bekijk Berichten
                  Na onderhandelingen nog ongeveer 13.700 euro ontvangen.

Als je hem zelf had verkocht had je de helft nog niet ééns gekregen . Goed verdient .

Comment

Teus, idd, de voorbije dagen ook ontdekt. Leasen en huren is schandalig duur zelfs.

Gere, ik ben links en rechts al eens wat prijzen gaan opvragen van directiewagens/recente occasies, maar tot nog toe nog niks uit de bus gekomen.

Net toevallig ook ergens gelezen (Benzinsider.com) dat de 'gewone' E43 AMG al om en bij de $160.000 'zou' gaan kosten! Ik weet niet of daar iets van aan is of niet, maar ik viel bijna uit mijne zetel van het verschieten ...

Comment

Blijkbaar Australische dollars ... beetje verstrooid vandaag precies ????

Comment

Dat zou roet in het eten gegooid hebben wellicht hé.

Ga je het cabriorijden niet missen?

Comment

Gere, ja, dan zou idd een serieuze streep door m'n rekening geweest zijn.

Ik twijfel nog tussen de E coupé en cabrio. Met de CLK heb ik de laatste 2 jaar nog heel weinig met open dak rondgereden, weet eigenlijk zelfs niet eens waarom.

Comment

Een cabriolet is natuurlijk mooier. En blijft ook veel langer echt mooi vind ik. Zeker als je van plan bent om er zo lang mee te rijden is dat toch een meerwaarde.
                            Zou je de CLK zolang gehouden hebben als coupé?

Ben je je nimmerplaat kwijt of was die gepersonaliseerd?
                            Bepaalde problemen gehad de afgelopen 13 jaar met de CLK?

Comment

Sowieso de cabrio...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Comment

Mocht het een coupé geweest zijn, zou ik er waarschijnlijk even lang mee hebben gereden ja. De nummerplaat - idd gepersonaliseerd - ligt hier voorlopig nog in de kast. Als ik binnen de 4 maanden geen nieuwe (of tweedehands) wagen heb, ben ik verplicht om de nummerplaat in te leveren

In 13 jaar nooit een (serieus) probleem gehad, buiten wat kleine prulletjes links en rechts.

Comment

Working...
                                X