Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweedehands stadsauto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tweedehands stadsauto

Hallo

Wonende in Brussel ben ik op zoek naar een eerste wagen.. ben 29 jaar maar altijd met openbaar vervoer gewerkt, echter nu toch nood aan een kleine wagen, 2e hands. toch min 80/90 pk, rond de 8000€ qua budget, eventueel 10k max

1) ik zoek een betrouwbare 2e hands auto (benzine) die ik ga kopen bij een garage, met weinig onderhoudskosten en die een beetje waardevast is.. wat raden jullie aan? zelf dacht ik aan:
    - Seat Ibiza (maar die valt me al vrij duur uit)
    - VW Polo
    - Suzuki Swift (mijn voorkeur)
    - Kia ?

2) ik heb al +10 jaar een rijbewijs, echter nog nooit zelf eigen wagen gehad (maar ook nooit ongeval en altijd met auto van pa gereden). Krijg je dan sowieso hogere Bonus malus als beginnende chauffeur, of kan je via onderhandelen mss BM 0 krijgen?

Bedankt!

Wagens die je voorstelt zijn niet slecht en moet je zeker binnen dat budget kunnen vinden.
    Nu vermits je specifiek een kleine wagen zoekt, waarom dan geen VW Up , skoda citigo ... toyota aygo ? Heb eens met zo'n UP gereden en vond het eigenlijk toffer dan een polo en verrassend ruim binnenin. bv. http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...171?asrc=st|as

BM 0 zal je nooit lukken maar het feit dat je geen 20 meer bent is ook een voordeel en als je kan aantonen dat je een aantal jaar schadevrij met de wagen van uw vader hebt gereden kan het zijn dat ze dat aantal jaren van uw bonus malus aftrekken. Ben op die manier op 5 of 6 gestart. (en nu -2 )

Comment

Thx voor je reactie.

De Mazda 2 lijkt me trouwens ook nog wel wat.

Comment

Absoluut!

Comment

Op zoek naar een tweedehands Suzuki Swift? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

Valt me op hoeveel Suzuki Swift's te koop staan ... In tegenstelling tot Mazda 2, zelfs Polo's , ...
          Bepaalde reden voor?

Comment

Working...
          X