Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lak - en velgschade

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
    Nu is de foto zichtbaar
    Oei oei ,nogal rap op de tenen getrapt eerst verkeerde informatie geven en een foto die niet zichtbaar is en dan nog van zijn kloten maken.

Ik heb enkele jaren geleden 4 velgen laten herdoen en heb daar 400 euro voor betaald.
    Oorspronkelijk geplaatst door Nexusduck Bekijk Berichten
    Zoek je graag de confrontatie op? Als je niets nuttig toe te voegen hebt aan deze topic, gelieve dan ook niets te posten, bedankt
    Da's toch nuttige info, voor 1 velg deel je de kostprijs gewoon door 4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nexusduck Bekijk Berichten

Eerlijk gezegd zie ik het probleem niet, wat is er zo erg aan dan?
      Uw metaliteit, voor mij is "potje breken = potje betalen, voor u blijkbaar potje breken = potje door iemand anders laten betalen.

Comment

Da's geen werk van 5 minuten: kap in het aluminium en dat moet opgevuld worden. Ofwel alu lassen ofwel ,en da's eenvoudiger, met 2 componenten vulsel de kap bijwerken. Dan nog lakken. 't zal meer dan 100€ zijn als het proper gedaan moet zijn.
        www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
          Da's geen werk van 5 minuten: kap in het aluminium en dat moet opgevuld worden. Ofwel alu lassen ofwel ,en da's eenvoudiger, met 2 componenten vulsel de kap bijwerken. Dan nog lakken. 't zal meer dan 100€ zijn als het proper gedaan moet zijn.
          Ok bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
            Uw metaliteit, voor mij is "potje breken = potje betalen, voor u blijkbaar potje breken = potje door iemand anders laten betalen.
            Ik snap je echt niet hoor. Als iemand volgende week tegen mijn bumper rijdt moet deze gerepareerd worden, waardoor dat krasje dus ineens mee gerepareerd wordt. Moet de andere zijn verzekering daar meer voor betalen dan in het geval dat ik dat krasje de week ervoor had laten repareren? Nee ik dacht het niet nee.

Als ik het krasje had laten repareren had ik pakweg 100 euro betaald en de verzekering pakweg 800 (fictieve bedragen hé). Als ik het krasje niet had laten repareren had enkel de verzekering 800 euro betaald.. De enige die er in het 1ste geval beter van wordt is mijn garagist...

Nogmaals, dat is voor mij gewoon de logica zelve, ik zie echt niet in waarom dat een slechte mentaliteit zou zijn

Comment

Working...
            X