Ik loop al jaren rond met het idee van ooit eens cabrio te kopen. Gezinsuitbreiding komt er niet, dus een 2-zitter is ideaal. Na tijdje twijfel over een Miata MX-5 (uiteraard), een Fiat Barchetta (nog steeds erg mooi, vind ik), een MG TF, ... werd het idee in de koelkast gezet. Ondertussen kwam de Renault Wind uit. Toen hij pas uit kwam vond ik het al een zeer aangename verschijning, maar is volgens mij nooit een verkoopssucces geweest?
Nu rij ik momenteel al anderhalf jaar dagelijks met Renault (Mégane Coupé GT-Line) en dat bevalt me uitstekend moet ik zeggen. En dus is die Wind opeens terug in mijn gedachten opgekomen. Tweedehandsprijzen zijn erg redelijk, en de reviews lezen voornamelijk positief!
Om mij over de streep te trekken ben ik benieuwd of hier iemand ervaringen heeft met een Wind? Een snelle zoeksessie leverde me niet veel op.
Vooral zou ik graag weten welke motor bvb. het beste is? Ik ben geen snelheidsduivel, liever vlot door de bochtjes en dan weer mooi de snelheidslimiet volgen.
(Andere opties mogen ook, maar dan moeten ze wel overtuigend zijn, natuurlijk )
Nu rij ik momenteel al anderhalf jaar dagelijks met Renault (Mégane Coupé GT-Line) en dat bevalt me uitstekend moet ik zeggen. En dus is die Wind opeens terug in mijn gedachten opgekomen. Tweedehandsprijzen zijn erg redelijk, en de reviews lezen voornamelijk positief!
Om mij over de streep te trekken ben ik benieuwd of hier iemand ervaringen heeft met een Wind? Een snelle zoeksessie leverde me niet veel op.
Vooral zou ik graag weten welke motor bvb. het beste is? Ik ben geen snelheidsduivel, liever vlot door de bochtjes en dan weer mooi de snelheidslimiet volgen.
(Andere opties mogen ook, maar dan moeten ze wel overtuigend zijn, natuurlijk )
Comment