Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ongeval met vluchtmisdrijf

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ongeval met vluchtmisdrijf

Verleden week werd mijn geparkeerde Renault Master in Anderlecht aangereden.
    Van een briefje of de tegenpartij geen spoor uiteraard, en uiteraard geen getuigen.
    De omnium had ik al een jaar geleden opgezegd, dus maw. zit il zelf met de factuur opgescheept.

De Master was van 2010 (nieuw model) met maar 25.000 km.
    De voorbumper, vleugel links, wielboog, deur, frame van de deur, spiegel en allerhande plastic afdekkappen moeten allemaal vervangen worden.

De devis bedraagt 4800 € ... die zou eventueel wat kunnen gedrukt worden door tweedehands onderdelen te gebruiken, maar ik verwacht daar ook geen mirakels van.

Wat zouden jullie doen ?

- Herstellen ?
    - Als wrak verkopen ?
    - In onderdelen verkopen ?
    - anders ?
    Last edited by MaXX99; 26/09/2016, 13:17.
    Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Herstellen. Vervangen door een nieuwe gaat u een pak meer kosten en als wrak verkopen krijgt ge daar bitter weinig voor.

Comment

ik volg david67 zijn advies
      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Herstellen. Vervangen door een nieuwe gaat u een pak meer kosten en als wrak verkopen krijgt ge daar bitter weinig voor.
        Ik ben net even op autoscout gaan kijken en daar vind je ze al vaanf 7500 € ... weliswaar met meer km ... die 4800 is dus wel een heel bittere pil
        Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Kan me wel inbeelden hoe bitter. Mijn broer heeft ook een ongeval gehad met vluchtmisdrijf met een Volvo met Nederlands kenteken.
          Een getuige is de wagen gevolgd en heeft het kenteken genoteerd. Politie heeft meteen contact opgenomen met Nederlandse collega's die zijn gaan kijken op het adres, wagen stond helemaal in Noord-Nederland onaangeroerd.
          Er reed hier in limburg dus iemand met een identieke wagen met hetzelfde kenteken rond..zonder inschrijving/verzekering/...
          Ook geen full omnium meer, dus voor de verzekering hetzelfde als dat ge tegen een boom rijdt jammer genoeg.

In jouw geval zou ik de wagen idd proberen te herstellen, op sloperijen ga je normaal wel wat onderdelen vinden.

Comment

Sowieso herstellen. In de mate van het mogelijke met occassie onderdelen werken. Dit moet een pak goedkoper kunnen.
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
            X