Ik zit een beetje met de volgende situatie. Ik ben met mijn auto tegen de muur gereden van de parking van mijn werkgever. Er is een heel stuk meer schade aan mijn auto (geen omnium) dan aan dat stom muurtje (wat lak weg). Aan dat muurtje was er verder al schade maar nu gaan ze alles op mij verhalen. Ik had aanvankelijk via mijn autoverzekering gelijk een claim gedaan waarbij ze mij zeiden dat mijn werkgever aanspraak moest doen op zijn brandverzekering.
Nu het hele kutte aan deze situatie is dat ik én met de schade zit aan mijn auto én dat mijn BM naar boven gaat gaan terwijl ik al jaren lang nog nooit een ongeluk gehad heb. Iemand vertelde mij dat ik eventueel via mijn familiale verzekering een claim zou kunnen doen en dat dat beter zou zijn ipv via mijn autoverzekering.
Iemand die hier meer weet van heeft?
Nu het hele kutte aan deze situatie is dat ik én met de schade zit aan mijn auto én dat mijn BM naar boven gaat gaan terwijl ik al jaren lang nog nooit een ongeluk gehad heb. Iemand vertelde mij dat ik eventueel via mijn familiale verzekering een claim zou kunnen doen en dat dat beter zou zijn ipv via mijn autoverzekering.
Iemand die hier meer weet van heeft?
Comment