Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gaat dat nu over dat kleine horizontale krabbeke, net boven die zwarte vlek? Want verder zie ik dus geen beschadigingen...
In elk geval: Amaai mijne frak!
King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Amai menne frak, je eigen werkgever die zo moeilijk doet?
Heb je daar geen vakbond die je om hulp kan vragen?
Als er werken waren moet dit toch duidelijk aangegeven worden, dus je kan hier eventueel de schuld leggen op de externe firma die de werken uitvoerde, omdat dat ze geen correcte signalisatie hadden staan.
Is je werkgever zijn verzekering niet verantwoordelijk voor ongevallen tijdens woon-werkverkeer endergelijke.
Heb vandaag Test-Aankoop gecontacteerd en die gaven mijn werkgever gelijk, ondanks dat er geen signalisatie was, blijft het mijn verantwoordelijkheid waar ik (al dan niet) tegen rij.
Mijn werkgever zei dat ik in schuld was en de verzekering woon-werkverkeer dus niet tussen komt.
Gaat dat nu over dat kleine horizontale krabbeke, net boven die zwarte vlek? Want verder zie ik dus geen beschadigingen...
In elk geval: Amaai mijne frak!
Yep en dan de verticale lijn waar de platen links en rechts zo juist in die plooi samenkomt. Als je wat inzoomt zie je dat die lak daar weg is. De schade aan mijn auto is zoveel groter, deuk van onder tot boven met krassen waar ge U moogt tegen zeggen.
Yep en dan de verticale lijn waar de platen links en rechts zo juist in die plooi samenkomt. Als je wat inzoomt zie je dat die lak daar weg is. De schade aan mijn auto is zoveel groter, deuk van onder tot boven met krassen waar ge U moogt tegen zeggen.
vraag eens aan de baas of ge da nie zo kunt regelen, zeg dat uw verzekering moeilijk doet erover.
vraag eens aan de baas of ge da nie zo kunt regelen, zeg dat uw verzekering moeilijk doet erover.
Ik vertik het om dat te betalen, als ze dat op een respectvolle manier hadden aangebracht dan zou ik dat inderdaad nog voorgesteld hebben. Het feit dat er al zoveel mensen tegen de muren van die garage zijn gereden en ik het nu doe op een moment dat ze niet deftig de werknemers konden waarschuwen van de werken is gewoon kut. En dan moet ik ook nog eens de schade van mijn wagen betalen én ook nog eens boeten in mijn BM: ZUUR!
Moest er hier iemand kennen dat relatief goedkoop gigantische deuken kan fixen, contactgegevens in het Antwerpse zijn altijd welkom.
Moet volstaan om terug grijs te maken.
Er lopen nog serieus wat azijnpissers rond blijkbaar, maar als je 25bent zou ik zeggen ander en beter!
Waarschijnlijk gewoon in u schoenen schuiven om die deuk er uit te halen....
Heb vandaag Test-Aankoop gecontacteerd en die gaven mijn werkgever gelijk, ondanks dat er geen signalisatie was, blijft het mijn verantwoordelijkheid waar ik (al dan niet) tegen rij.
Mijn werkgever zei dat ik in schuld was en de verzekering woon-werkverkeer dus niet tussen komt.
Dat je in schuld bent maakt normaal niet uit toch? De schade aan je wagen gaan ze niet betalen maar aan dat gebouw zou ik toch proberen te verhalen op de verzekering van het werk.
Misschien kan je eigen verzekering dit bevestigen?
Je baas beslist niet of de verzekering al dan niet betaald he.
Probeer om de relatie met jouw baas niet te laten verzuren want in sommige gevallen kan dit tot een ontslag leiden,een stok is meestal vlug gevonden om een "hond" te slaan hoor,zeker in de privésector.
niemand heeft gezegd dat jij daar moet tegen rijden hé.
t is jammer dat ze geen waarschuwingsbord hadden gezet om niet binnen te rijden door werken, maar dat is dan eerder de fout van de firma die de werken uitvoerde.
dat uw baas moeilijk doet omdat het hersteld moet worden, vind ik ook maar normaal.
woon-werk verzekering zal nooit ingrijpen. het is altijd de auto verzekering die opdraait voor de werken. in het beste geval kan je de firma die de werken uitvoerde verantwoordelijk stellen. maarja, hoe lang ging die ladder daar staan? als je maar 5min hoefde te wachten voor de ladder weg ging, dan had je ook geen reden om achteruit te gaan. ging die ladder daar de hele dag staan, hadden ze de ingang moeten afsluiten.
het is maar minimale schade, ik zou het zelf herstellen (klein punthamertje en bus grijze lak) of het zelf laten herstellen en niet met verzekeringen werken. het zal je altijd een pak duurder uitkomen.
bijkomend als jonge gast, stel nu dat je binnen 2maand een ander klein ongeluk in fout hebt, loop je het risico dat de verzekering je buitengooid.
bedoel je dat die zwarte vlek 2 niet van u is, maar de schade 1 wel?
of bedoel je dat die zwarte vlek 1 niet van u is, maar voor de rest zie ik wel geen krassen. ik vermoed dat het om het eerste gaat, en dan moet je die hoek met een fijn punthamertje weer recht tikken, en dan grijs spuiten
niemand heeft gezegd dat jij daar moet tegen rijden hé.
t is jammer dat ze geen waarschuwingsbord hadden gezet om niet binnen te rijden door werken, maar dat is dan eerder de fout van de firma die de werken uitvoerde.
dat uw baas moeilijk doet omdat het hersteld moet worden, vind ik ook maar normaal.
woon-werk verzekering zal nooit ingrijpen. het is altijd de auto verzekering die opdraait voor de werken. in het beste geval kan je de firma die de werken uitvoerde verantwoordelijk stellen. maarja, hoe lang ging die ladder daar staan? als je maar 5min hoefde te wachten voor de ladder weg ging, dan had je ook geen reden om achteruit te gaan. ging die ladder daar de hele dag staan, hadden ze de ingang moeten afsluiten.
het is maar minimale schade, ik zou het zelf herstellen (klein punthamertje en bus grijze lak) of het zelf laten herstellen en niet met verzekeringen werken. het zal je altijd een pak duurder uitkomen.
bijkomend als jonge gast, stel nu dat je binnen 2maand een ander klein ongeluk in fout hebt, loop je het risico dat de verzekering je buitengooid.
voor de foto is het me nog steeds onduidelijk
bedoel je dat die zwarte vlek 2 niet van u is, maar de schade 1 wel?
of bedoel je dat die zwarte vlek 1 niet van u is, maar voor de rest zie ik wel geen krassen. ik vermoed dat het om het eerste gaat, en dan moet je die hoek met een fijn punthamertje weer recht tikken, en dan grijs spuiten
Vlek 1 én 2 zijn niet van mij. Het gaat enkel om de klein horizontale kras boven vlek 1 en dan waar de verf er af is gegaan waar die 2 platen samenkomen.
En kom kom niet overdrijven, ben al jarenlang klant bij mijn verzekeraar en heb al mijn verzekeringen daar, mij buiten gooien zie ik ze bijlange nog niet doen
dus jouw baas wil die hele paal laten herschilderen op uw kosten dan, omdat gij de enige zijt waarvan hij weet dat ge ertegen zijt gereden.
nogal leuke baas dan
Herstel da zelf ,( schade die jij alleen hebt aangebracht) kan toch zo moeilijk niet zijn . Laat wel die vlek voor wat ze is. Welk werk doe jij eigenlijk voor je baas ?
Hebben ze het eigenlijk gefilmd dat je ertegen bent gereden .
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment