Hallo allemaal
2-tal weken geleden een ongeluk gehad met de wagen waarbij deze total loss is verklaard, was een Seat Ibiza die ik gekocht had op 120.000km en 2.5j zorgeloos mee gereden tot de 175.000km.
Nu was het de bedoeling volgend jaar toch een fatsoenlijke (eventueel nieuwe) wagen aan te kopen vermits ik dit jaar plan af te studeren.
Dit komt dus een beetje ongelegen en wil niet nu nog geld pompen in een iets 'fatsoenlijker' wagentje van 4-5000...
Vandaar mijn vraag dus.
Wat kan ik best kopen met een budget van rond de 2000 euro?
Vereisten:
- Diesel
- Max 100pk (ivm verzekering)
- Max 200.000km ?
- Zorgeloos 1 - 1.5 jaar mee kunnen rijden (25-30.000 km)
- Airco
- Eventueel Cruise Control (zou aangenaam zijn, is niet vereist)
- Zuinig (5-6 liter / 100km)
Ben nu zelf al een weekje rond aan het kijken en kan niet meteen iets vinden.. Misschien iemand die iets ziet staan? Alle tips zijn welkom!
Nu wel net deze tegen gekomen: http://www.2dehands.be/autos/ford/fo...312071431.html
- Koppeling vervangen
- Draagarmen vervangen
- Distributieriem en waterpomp vervangen op 120.000km.
Kan deze voor 1500 afhalen, wat denken jullie ervan? Zelf geen ervaring met Ford...
Graag jullie meningen!
2-tal weken geleden een ongeluk gehad met de wagen waarbij deze total loss is verklaard, was een Seat Ibiza die ik gekocht had op 120.000km en 2.5j zorgeloos mee gereden tot de 175.000km.
Nu was het de bedoeling volgend jaar toch een fatsoenlijke (eventueel nieuwe) wagen aan te kopen vermits ik dit jaar plan af te studeren.
Dit komt dus een beetje ongelegen en wil niet nu nog geld pompen in een iets 'fatsoenlijker' wagentje van 4-5000...
Vandaar mijn vraag dus.
Wat kan ik best kopen met een budget van rond de 2000 euro?
Vereisten:
- Diesel
- Max 100pk (ivm verzekering)
- Max 200.000km ?
- Zorgeloos 1 - 1.5 jaar mee kunnen rijden (25-30.000 km)
- Airco
- Eventueel Cruise Control (zou aangenaam zijn, is niet vereist)
- Zuinig (5-6 liter / 100km)
Ben nu zelf al een weekje rond aan het kijken en kan niet meteen iets vinden.. Misschien iemand die iets ziet staan? Alle tips zijn welkom!
Nu wel net deze tegen gekomen: http://www.2dehands.be/autos/ford/fo...312071431.html
- Koppeling vervangen
- Draagarmen vervangen
- Distributieriem en waterpomp vervangen op 120.000km.
Kan deze voor 1500 afhalen, wat denken jullie ervan? Zelf geen ervaring met Ford...
Graag jullie meningen!
Comment