Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wagen voor 1 jaar - 2000 euro

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

TS wil om een of andere reden een diesel, met naftjes veel meer keuze voor 2000 EUR natuurlijk.

Oudere Vectra's gaan ook voor heel weinig geld, ook in diesel. Wij hebben er ook eentje rijden gekocht voor een appel en een ei.

Comment

Fout srr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
        De biv van die 190 zal niet meevallen (eerste inschrijving 1994).
        Weet niet of deze simulatie klopt, heb genomen EURO1 en 295 CO2? Zo ja, dan is dat eigenlijk onverkoopbaar en dus eentje zoeken van voor 1992

--
        De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 1.995,12 EUR
        De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 794,38 EUR
        Het door u gesimuleerde bedrag van de verkeersbelasting heeft steeds betrekking op het huidig aanslagjaar
        Last edited by ; 08/10/2016, 23:38.

Comment

en als ze de oldtimerleeftijd optrekken naar 30jaar, is je voertuig na een jaar ook onverkoopbaar.
          bijkomend mag je met die oude rommel binnenkort stede niet meer in. als je dus eens een dagtrip naar duitsland wil doen moet je al goed gaan opletten. ik zou toch proberen gaan naar ofwel een jonger voertuig binnen die prijs,
          ofwel een heel oud voertuig voor de helft van de prijs, en de rest houden voor herstellingen

Comment

Zit min of meer in dezelfde situatie als de TS - ongeval gehad en auto total loss ???? ... de nieuwe wagen die ik wil kopen komt pas midden/eind 2017 uit. Zoveel te meer ik zoek naar een tijdelijke (directie/tweedehands) wagen voor enkele maanden, zoveel te gefrustreerder ik geraak. Ben uiteindelijk aan het overwegen om het enkele maanden zonder auto te doen.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThaFonz Bekijk Berichten
              Zit min of meer in dezelfde situatie als de TS - ongeval gehad en auto total loss ???? ... de nieuwe wagen die ik wil kopen komt pas midden/eind 2017 uit. Zoveel te meer ik zoek naar een tijdelijke (directie/tweedehands) wagen voor enkele maanden, zoveel te gefrustreerder ik geraak. Ben uiteindelijk aan het overwegen om het enkele maanden zonder auto te doen.

Héhé, eindelijk iemand die mij begrijpt! Hier hetzelfde, al na aant denken om even zonder wagen te doen en nadien ineens een fatsoenlijke nieuwe wagen te kopen...

Even uit nieuwsschierigheid, op welk model wacht je?

Comment

Normaal gezien de nieuwe E cabrio 63 AMG ... nog een klein jaartje wachten dus

Comment

Working...
                X