Hey,
Met een beetje spijt in het hart ga ik mijn Insignia verkopen om praktische redenen.
Nu zijn er op de wagen hier en daar krassen, lak van de voorbumper af (zou moeten herspoten worden)
en een deuk in de achterbumper.
Deze deuk is aangegeven bij de verzekeraar maar moet 400 euro bijpassen (vrijstelling) als ik dit via hen zou regelen.
Voordeel is dat er dan ineens een nieuwe achterbumper wordt geplaatst terwijl bij een schadehersteller dit apart wordt gefixt.
(er zijn ook nog andere krassen op).
Ik heb bij verschillende schadeherstellers geïnformeerd en om alles terug te herstellen zou dit 800-1000 euro kosten.
Is het de moeite om dit nog te laten doen om zo de verkoopwaarde te verhogen?
Maw haal ik voordeel door deze te laten opmaken?
Het betreft een diesel 2.0 CDTi Edition 2010 met 72000 KM op de teller.
Ik zou er graag nog 9 à 10000 euro voor krijgen.
Gr,
Steve
Met een beetje spijt in het hart ga ik mijn Insignia verkopen om praktische redenen.
Nu zijn er op de wagen hier en daar krassen, lak van de voorbumper af (zou moeten herspoten worden)
en een deuk in de achterbumper.
Deze deuk is aangegeven bij de verzekeraar maar moet 400 euro bijpassen (vrijstelling) als ik dit via hen zou regelen.
Voordeel is dat er dan ineens een nieuwe achterbumper wordt geplaatst terwijl bij een schadehersteller dit apart wordt gefixt.
(er zijn ook nog andere krassen op).
Ik heb bij verschillende schadeherstellers geïnformeerd en om alles terug te herstellen zou dit 800-1000 euro kosten.
Is het de moeite om dit nog te laten doen om zo de verkoopwaarde te verhogen?
Maw haal ik voordeel door deze te laten opmaken?
Het betreft een diesel 2.0 CDTi Edition 2010 met 72000 KM op de teller.
Ik zou er graag nog 9 à 10000 euro voor krijgen.
Gr,
Steve
Comment