Nu ik al enkele maanden op mijn C klasse aan het wachten ben slaat mijn hoofd op til om mij opnieuw een weekendkar aan te schaffen. ( na de SEL560 & GE280 verkocht te hebben). Naast de klassieke schoonheden SEC, SEL, CE & SL van de jaren 80 zit ik nu met dit crazy idee.. Een A of CLA45 AMG uit Duitsland ( 35-40K) importeren en verhuren aan een +/- 275 euro per dag verhuren. Moet wel een grote markt voor zijn. Je huurt hem voor bv 200km en xtra km is bijbetalen.
2/3 j verhuren (100-200d per jaar) en hij is terugbetaald incl kosten & kan ik er ook wat van genieten. heb al een volledig businessplan & bedrijfsadvies ingewonnen. Maar is erüberhaupt vraag genoeg in België om deze 100+ dagen per jaar te kunnen verhuren? Zouden mensen deze 1w of 1 maand willen huren? of ben ik te naiëf..
anders wordt het misschien eens een ouwe SL
2/3 j verhuren (100-200d per jaar) en hij is terugbetaald incl kosten & kan ik er ook wat van genieten. heb al een volledig businessplan & bedrijfsadvies ingewonnen. Maar is erüberhaupt vraag genoeg in België om deze 100+ dagen per jaar te kunnen verhuren? Zouden mensen deze 1w of 1 maand willen huren? of ben ik te naiëf..

Comment