Ik twijfel tussen BMW 318 of 320? 136 Pk of 163 Pk? Voel je dat verschil? is het de meerprijs waard?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
verschil in PK voor BMW
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenAls het een 318/320d is, niet aan beginnen!
Deze heeft de brol N47 motor, ketting springt direct.
Kunt beter met de fiets gaan dan, veel veiliger.
En de 318/320i motoren zijn zo tam als iets, koopt u dus maar gewoon direct de I6 diesel / naft.
Mvg,
BlackHorse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenAls het een 318/320d is, niet aan beginnen!
Deze heeft de brol N47 motor, ketting springt direct.
Kunt beter met de fiets gaan dan, veel veiliger.
En de 318/320i motoren zijn zo tam als iets, koopt u dus maar gewoon direct de I6 diesel / naft.
Mvg,
BlackHorse.
Bijna goed. De i6 diesel en naft zijn ook niet allemaal waauw .
325d en 330d in de e9? reeksen zowel prfl als fl zou ik nemen.
n47 zuigt onwijs hard . Ik krijg al rillingen en ga er nog een trauma aan oplopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenBijna goed. De i6 diesel en naft zijn ook niet allemaal waauw .
325d en 330d in de e9? reeksen zowel prfl als fl zou ik nemen.
n47 zuigt onwijs hard . Ik krijg al rillingen en ga er nog een trauma aan oplopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenEen trauma meer of minder kan geen kwaad.
Comment
-
ik rij nu met een 318 d ( 136 pk) en kan me volgend jaar een nieuwe firmawagen bestellen. Ik moet wel enigszins binnen een bepaald budget blijven. Een M3 of zo is niet haalbaar. Mijn vraag was kies ik voor een 163 of 190 pk? of steek ik deze meerkost in opties en blijf ik bij 136 pk? Ik reed nooit met 163 of 190 pk en vroeg me af of je dit echt voelt.
Comment
-
Dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Voor de ene is 136 pk genoeg, de andere vindt dit veel te weinig.
Het enige dat je met zekerheid kan zeggen, is dat 136 pk genoeg is voor dagelijks verkeer.
Verschil tussen 136 pk en 190 pk zal je wel goed voelen. Maar zoals met alles, vermogen went snel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk BerichtenNatuurlijk je voel het verschil .... tot je er 6 maanden mee gereden hebt. Dan verlang je terug naar meer vermogen.
Vermogen went spijtig genoeg te snelOorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenDat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Voor de ene is 136 pk genoeg, de andere vindt dit veel te weinig.
Het enige dat je met zekerheid kan zeggen, is dat 136 pk genoeg is voor dagelijks verkeer.
Verschil tussen 136 pk en 190 pk zal je wel goed voelen. Maar zoals met alles, vermogen went snel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHet verschil was er toch Dirk? Ik dacht altijd dat dit in de praktijk niets scheelde maar meer 'op papier' was... Had zo bijna een dichtgeknepen gekocht, gelukkig dat ik het niet deed dan...
Hij moet al goed warm staan, als ik al eens doortrek tot 4000... ik kan aannemen dat dat met een 30d nog anders is...
211pk tov 258...
Comment
-
Tja bedankt alvast maar ik weet nu niet wat te doen. Prijsverschil tussen 150 pk ( 318d ) en 190 pk ( 320 d) is 3550 euro. Voor deze som heb ik toch ook paar mooie opties. Als ik het goed begrijp zal ik maar, pakweg op autostrade, voelen dat ik meer pk onder de motorkap heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cardan Bekijk BerichtenTja bedankt alvast maar ik weet nu niet wat te doen. Prijsverschil tussen 150 pk ( 318d ) en 190 pk ( 320 d) is 3550 euro. Voor deze som heb ik toch ook paar mooie opties. Als ik het goed begrijp zal ik maar, pakweg op autostrade, voelen dat ik meer pk onder de motorkap heb.
Als je trouwens een rustige chauffeur bent die niet echt sportief rijdt, ben je al zeker beste af met de 150 pk optie.
Comment
Comment