Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bandenrek monteren?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bandenrek monteren?

Wel bandenrek gekocht maar al met 4 (waarvan 1 mechanic) staan op kijken hoe we dat samen krijgen maar het lukt niet echt

Je zou zeggen heel simpel
    Klikkers in klikken en naar beneden kloppen zoals op foto01maar dat lukt niet, dat klikt er heel los in maar als je aan de andere kant begint schiet het terug los.
    Naar beneden kloppen dat beweegt geen mm.

Iemand die de trick van dit systeem kent?

Polo 6n 1.4

ondervloer is goed recht?
    kan je ze niet vergrendelen met dat vierkante blokje dat erin zit. gewoon een schroef ofzo in steken, normaal kan die dan niet meer omhoog springen.
    ik heb zware palletrekken staan die gelijkaardig zijn, maar die latten zijn zo zwaar dat ze er niet vanzelf uit springen.
    daar heb ik tussen de vergendelingen ook gaatjes zitten om nog vast te kunnen schroeven ook. de gaatjes komen net overeen als de dwarsligger goed omlaag in de voet is geklopt

Comment

Die vleugeltjes op de liggers een heel klein beetje naar buiten duwen zodat die kunnen zakken (maar niet te veel want anders liggen ze te los en moet je ze een beetje terug duwen)...
      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
        Die vleugeltjes op de liggers een heel klein beetje naar buiten duwen zodat die kunnen zakken (maar niet te veel want anders liggen ze te los en moet je ze een beetje terug duwen)...

Zou het ook zo denken op basis van de foto's.
        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Yap, zo is het.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

thanks, that did the trick!
            Ik ga er nog eentje nodig hebben met al mijn velgen en banden
            kunnen er 15a20 op naar gelang de maten
            Polo 6n 1.4

Comment

Voorkom onaangename verrassingen en veranker die rek preventief aan de muur.

Comment

licht het horizontale latje op foto 1 niet onderste boven, volgens detail 1 op de derde foto ?

Comment

Working...
                X