Mededeling

Collapse
No announcement yet.

elektrische of hybride wagen voor BVBA

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb een goed/dik uitgeruste 330e lopen op de firma in renting en die komt bijlage niet aan het bedrag zoals jou boekhouder vraagt. Dit is natuurlijk ook weer te zien hoeveel voorschot je wenst te geven...
    afhankelijk van het type wagen dat je wenst zijn er wel een heel aantal alternatieven. Maar zoals hierboven reeds gezegd, als het je niet echt interesseert, dan zou ik liever mijn geld ergens anders instoppen.

Comment

Maar 1 wagen voor u:
      Mercedes E350 e.
      Heerlijke wagen, mooi vanbinnen en goed afgewerkt, comfortabel,...
      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Bedankt voor de reacties. Ik heb inderdaad geen nood aan fiscaal advies of commentaar daarop (ik zei zelf dat ik het toch ook belachelijk vind? Zo tolerant dat sommigen zijn, jongens toch, we zijn allemaal mensen hé, hold your horses ). Ik zoek enkel een auto, hoor. Dank aan diegene die de 530E BMW vermeldde; wist ik niet en staat mij wel aan. Mercedes E350E vind ik niet mooi en komt over als zo'n oude mannekesauto voor mij ; ben nooit een Mercedes-liefhebber geweest. Jaguar F-PACE vind ik daarentegen wel zeer mooi. Iemand weet of Jaguar ook met hybrides op de proppen zal komen?

Comment

Ze gaan op het salon van Los Angeles een elektrische F-Pace of iets dergelijks voorstellen. Dus dat duurt nog even vooraleer die bij ons zijn.
          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Hey Quickie

ik denk dat je het fiscaal advies van sommigen toch beter ter harte neemt.
            Als een wagen u echt geen ballen interesseert, vind ik het zot om een dure auto te nemen omdat uw boekhouder het zegt...

Ge MOET ten eerste geen kosten maken, zoals al aangehaald. Als ge al uw winst zou opmaken aan zotte kosten waar ge niks aan hebt, hebt ge ook geen winst over he . Als ge dan toch blijkbaar zoveel winst maakt, kunt ge misschien beter uw reserves in de zaak verhogen jaar na jaar om zo belastingvermindering te verkrijgen door de notionele intrest aftrek (kapitaal verhogen - maar ja, hoe lang gaat die regel nog bestaan) of met dat geld beleggen op de beurs (met gespreide risico's zodat je bijna zeker winst maakt)... geld hebt ge toch nooit te veel he

En als ge uw geld perse wilt opdoen zijn er ook andere manieren om kosten te maken he: als ge vb investeert in vastgoed kunt ge beginnen verhuren en zo een constante winst maken. Koop genoeg vastgoed en na een 10-20 jaar moet ge zelf niet meer gaan werken om het geld te laten binnen komen ...

Allez, en dan moet ge uwe kop ook niet breken over zoiets stoms als ne luxewagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
              Hey Quickie

ik denk dat je het fiscaal advies van sommigen toch beter ter harte neemt.
              Als een wagen u echt geen ballen interesseert, vind ik het zot om een dure auto te nemen omdat uw boekhouder het zegt...

Ge MOET ten eerste geen kosten maken, zoals al aangehaald. Als ge al uw winst zou opmaken aan zotte kosten waar ge niks aan hebt, hebt ge ook geen winst over he . Als ge dan toch blijkbaar zoveel winst maakt, kunt ge misschien beter uw reserves in de zaak verhogen jaar na jaar om zo belastingvermindering te verkrijgen door de notionele intrest aftrek (kapitaal verhogen - maar ja, hoe lang gaat die regel nog bestaan) of met dat geld beleggen op de beurs (met gespreide risico's zodat je bijna zeker winst maakt)... geld hebt ge toch nooit te veel he

En als ge uw geld perse wilt opdoen zijn er ook andere manieren om kosten te maken he: als ge vb investeert in vastgoed kunt ge beginnen verhuren en zo een constante winst maken. Koop genoeg vastgoed en na een 10-20 jaar moet ge zelf niet meer gaan werken om het geld te laten binnen komen ...

Allez, en dan moet ge uwe kop ook niet breken over zoiets stoms als ne luxewagen
              Beemer wat is voor de zaak financieel het verschil tussen een 330d en een 530e? Welke is duurder ?
              als adviseur kan je ons wel helpen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                Beemer
                Post is van erik219, die dezelfde avatar heeft als Beemer ...
                Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                  Post is van erik219, die dezelfde avatar heeft als Beemer ...
                  Missie: Zaai verwarring
                  Result: geslaagd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                    Beemer wat is voor de zaak financieel het verschil tussen een 330d en een 530e? Welke is duurder ?
                    als adviseur kan je ons wel helpen!
                    Ik heb daar in 2012, helemaal geïrriteerd door de aanpak van de regering DiRupo-I, ook een Excelleke voor gemaakt...
                    Zou dat nog eens moeten opsnorren en checken. hangt natuurlijk ook af van opties, , over hoeveel jaar, hoeveel km/jaar, grootte van banden, etc dus er is daar geen direct antwoord op...

Zal vermoedelijk, gezien beetje lagere VAA, maar hogere aankoopprijs, nog steeds pak duurder uitkomen voor 530e... maar als ge ne 530e kunt betalen, niks onoverkomelijk
                    Last edited by erik219; 27/10/2016, 12:48.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                      Zal vermoedelijk, gezien beetje lagere VAA, maar hogere aankoopprijs, nog steeds pak duurder uitkomen voor 530e... maar als ge ne 530e wil betalen, niks onoverkomelijk
                      ... beetje aangepast aan de situatie hier, vermits een zekere desinteresse in het onderwerp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quicky00 Bekijk Berichten
                        Bedankt voor de reacties. Ik heb inderdaad geen nood aan fiscaal advies of commentaar daarop (ik zei zelf dat ik het toch ook belachelijk vind? Zo tolerant dat sommigen zijn, jongens toch, we zijn allemaal mensen hé, hold your horses ). Ik zoek enkel een auto, hoor. Dank aan diegene die de 530E BMW vermeldde; wist ik niet en staat mij wel aan. Mercedes E350E vind ik niet mooi en komt over als zo'n oude mannekesauto voor mij ; ben nooit een Mercedes-liefhebber geweest. Jaguar F-PACE vind ik daarentegen wel zeer mooi. Iemand weet of Jaguar ook met hybrides op de proppen zal komen?
                        Bestaat nog niet echt maar komt er wel aan. En de nieuwe 5 wordt een schitterend model aan de foto's te zien.

Comment

triestig topic....een auto moeten kopen omwille van de regels van de overheid....en dan nog enkel de keuze in die batterij wagens....erg
                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Working...
                          X