Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oldtimer exporteren naar Frankrijk?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oldtimer exporteren naar Frankrijk?

Mijn BMW E9 is voor 90% verkocht aan een fransman, nu vraagt deze aan mij hoe hij deze moet invoeren? Hij zegt dat ik hem hier moet laten keuren maar naar wat ik al gevonden heb is dit nutteloos? Heeft iemand hier ervaring mee?

Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
    Mijn BMW E9 is voor 90% verkocht aan een fransman, nu vraagt deze aan mij hoe hij deze moet invoeren? Hij zegt dat ik hem hier moet laten keuren maar naar wat ik al gevonden heb is dit nutteloos? Heeft iemand hier ervaring mee?
    Go
    GOh in FR moet de keuring voor verkoop ten laatste 6maand geleden zijn.
    Daarvoor moet die wel in bxl gaan schuiven, remorque zal beter zijn. Of rij die tot op zijn oprit pak platen mee en opgelost. Why not? Eens gedaan toulouse naar hier en diene mens zijn trein terugbataald.
    Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
      Go
      GOh in FR moet de keuring voor verkoop ten laatste 6maand geleden zijn.
      Daarvoor moet die wel in bxl gaan schuiven, remorque zal beter zijn. Of rij die tot op zijn oprit pak platen mee en opgelost. Why not? Eens gedaan toulouse naar hier en diene mens zijn trein terugbataald.
      http://mobilit.belgium.be/nl/wegverk...inschrijvingen
      Ik zat ook te denken om hem met mijn plaaten naar Frankrijk te laten rijden en dat hij deze dan met de post terug stuurt?

Comment

In principe kan hij met transitplaten naar ginder.

Comment

Ik zat ook te denken om hem met mijn plaaten naar Frankrijk te laten rijden en dat hij deze dan met de post terug stuurt?
          Hang er een duplicaat op, weten die Franse toch niet. Hou de echte zelf.
          Maar ik doel eerder op Jij rijdt naar ginder en zet hem op zijn oprit, geen idee waar het is maar vraag een transportvergoeding terug.

In principe kan hij met transitplaten naar ginder.
          Daarvoor moet die wel in bxl gaan schuiven bij de div + verzekering + plaat komt dag erna
          Polo 6n 1.4

Comment

Als de aanvraag tot inschrijving vóór 14.00 u werd behandeld door de DIV, dan kan de plaat nog dezelfde dag - tussen 18 en 19 uur - worden afgehaald in het Postpunt “Just Jus Corner” op de site van Tour & Taxis.

Comment

Working...
            X