Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa dealer gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alfa dealer gezocht

Hallo iedereen,
    Met al die filmpjes van de Guilia QV en hem ondertussen aan de kust ook al eens live gespot te hebben, kruipt het toch wat in het hoofd om mijzelf te belonen voor het harde werk en misschien eens een specialleke te doen en meer info/prijs/testrit/financieel (VAA enz) in detail te bekijken.
    Maar geen enkele ervaring met de dealers (nog nooit Italiaans merk gehad), en ik ben niet van het principe (en heb er ook geen tijd voor) om er 3-4 af te lopen (bij vroegere aankoopprocessen tot mijn ergernis al veel verschillen gemerkt binnen eenzelfde merk, helaas heel wat verschil op garages/verkopers zoals de meesten onder jullie wel weten)
    Nu goed, via de website van Alfa op mijn postcode kom ik op Van Brempt Lier - De Linde Aartselaar - Buga Berchem/Wijnegem.
    Ik kan er blind één uitpikken maar waar zou ik nu gaan voor dergelijke toch wel speciale wagen?
    Belangrijk uiteraard zijn een correcte informatie en goede communicatie (bij verkoop en naverkoop), en een technische werkplaats waar je op kan vertrouwen.

PS niet de bedoeling om dealers zwart te maken in dit topic, hou het gewoon bij aanbevelingen

Familielid had indertijd een MiTo gekocht bij Buga, en was er toch content van.
    Correcte prijs en service vond hij.

Comment

Working...
    X