Ik sta in 2017 voor de aankoop van een nieuwe wagen op mijn vennootschap. Ik heb mezelf het budget gegeven van 40K incl niet aftrekbare BTW.
Wagen hoeft niet "nieuw" te zijn, als in 1 jaar oud kan.
Ik zoek iets leuk, maar zo laag mogelijke VAA en dus CO2
Bij voorkeur iets hybride, al vrees ik dat mijn budget dat niet zal toelaten (eerder 50K nodig zover ik zie voor BMW 330E, V60 hybride etc)
Vereisten: degelijk en ruim, voorkeur voor break of SUV als XC60
Ik dacht zelf aan een "jahreswagen" BMW520da of A6 2.0TDI ultra s-tronic Bijvoorbeeld bij AMB Gent hebben ze er die binnen budget vallen.
Wie heeft nog tips, ik vergeet er misschien enkele interessante?
Ook iemand die tips kan geven betreffende garage, steeds welkom. Mag ook in Duitsland zijn. Als het de moeite is, wil ik wel door de rompslomp om hem te importeren.
Thanks!
Wagen hoeft niet "nieuw" te zijn, als in 1 jaar oud kan.
Ik zoek iets leuk, maar zo laag mogelijke VAA en dus CO2
Bij voorkeur iets hybride, al vrees ik dat mijn budget dat niet zal toelaten (eerder 50K nodig zover ik zie voor BMW 330E, V60 hybride etc)
Vereisten: degelijk en ruim, voorkeur voor break of SUV als XC60
Ik dacht zelf aan een "jahreswagen" BMW520da of A6 2.0TDI ultra s-tronic Bijvoorbeeld bij AMB Gent hebben ze er die binnen budget vallen.
Wie heeft nog tips, ik vergeet er misschien enkele interessante?
Ook iemand die tips kan geven betreffende garage, steeds welkom. Mag ook in Duitsland zijn. Als het de moeite is, wil ik wel door de rompslomp om hem te importeren.
Thanks!

Comment